باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:27:56
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه های بازی بادران و مس/پوکر شیرین مسی ها در کسب برد برابر بادران در این فصل

سه‌شنبه 17 تیر ماه 1399 ساعت 09:59

تیم فوتبال مس کرمان در حالی شب گذشته پیروزی دو بر یک خود در تهران برابر بادران را جشن گرفت که در این فصل به طور متوالی بر شاگردان فرهاد کاظمی در تیم بادارن پیروز شده بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس تا پیش از پیروزی شب گذشته خود برابر بادران در سه بازی دیگر نیز در این فصل برابر بادران به برتری دست پیدا کرده بود.

برد در بازی دور رفت لیگ یک این فصل، پیروزی در جام حذفی امسال و برتری در بازی دوستانه نیم فصل و سرانجام سه امتیاز شیرین بازی شب گذشته که پوکر مسی ها در کسب برد برابر بادران را در این فصل کامل کرد تا بادران این فصل جایی در خاطرات شیرین مس کرمان پیدا کند.

نکته جالب اینکه برد بازی دیشب سناریویی بسیار شبیه بازی رفت داشت و ترتیب گل های زده و دقایق آن کاملا بازی دور رفت دو تیم در کرمان را متبادر ذهن می کرد.

در این بازی هم همانند سایر مسابقات فوتبال پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا کاملا در دستور کار قرار داشت و سختگیری زیادی در این زمینه انجام می شد.

ورزشگاه غدیر تهران که در شمال غربی پایتخت واقع شده با چمن مصنوعی خود از نظر نور نیز اصلا وضعیت مطلوبی نداشت و روشنایی این ورزشگاه اصلا قابل مقایسه با ورزشگاه باهنر کرمان نبود.

آقایان محمودی نیا مدیر عامل به همراه اسماعیلی رئیس هیات مدیره و کهندل عضو این هیات و نژادفصیحی معاون فنی باشگاه با حضور در ورزشگاه از نزدیک این بازی را مشاهده کردند و پس از پایان بازی در رختکن تیم حاضر شدند و به بازیکنان تیم خسته نباشید گفتند.

ارشیا عباسی بازیکن مصدوم مس که پای خود را به تیغ جراحان سپرده بود برای دذیدن این بازی به ورزشگاه آمد تا هم تیمی های خود را در این فصل همراهی نماید.

بازیکنان مس کرمان بلافاصله پس از پایان بازی راهی کرمان شدند تا برای مسابقه برابر نود ارومیه آماده گردند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75177