باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 23:34:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بادران تهران 1-2 مس کرمان/باد برای مس همچنان به سمت صعود می وزد

سه‌شنبه 17 تیر ماه 1399 ساعت 09:16

تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی شیرین دو بر یک برابر بادران در تهران که با گل های میثم تهی دست و یاسر فیضی ثبت شد، گام بسیار خوبی در راه هدفش برای صعود به لیگ برتر برداشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته یک در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد، مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، علیرضا آرتا، مجتبی مقتدایی، مهرداد قنبری، مهران امیری، رضا صدری، مهدی عسگری، امین جهان کهن، شروین بزرگ و یاسر فیضی به میدان فرستاد.

دو تیم در شرایطی در این بازی برابر هم قرار گرفتند که برای آن ها تنها سه امتیاز این بازی بود که ارزش داشت و هر دو تیم با انگیزه های کسب برد به میدان آمدند.

تیم مس کرمان که با شروع مجدد رقابت های لیگ یک و با تساوی برابر مس رفسنجان در هفته قبل درصدد بود، جایگاه صعود خود را مجددا پس بگیرد و از این رتبه ها عقب نماند و در مقابل تیم بادران تهران که با شکست هفته قبل خود، به خوبی می دانست که در صورت عدم پیروزی در این بازی، امیدهای خود را بابت صعود کاملا از دست خواهد داد.

دو تیم در این شرایط حساس، بازی خود را آغاز کردند و با شروع مسابقه این تیم میزبان بود که مطابق انتظار توپ و زمین را در اختیار گرفت و برروی دروازه مس حملات خود را طرح ریزی کرد.

در 20 دقیقه ابتدایی بازی مشخص شد که خط دفاع مس و برنامه های تدافعی این تیم همانند بازی های قبل همچنان مستحکم می باشد که اجازه کار راحت به بازیکنان بادران را نمی داد.

در چند نوبت نیز داوود نوشی صوفیانی در دروازه مس به خوبی حملات مهاجمان بادران را مهار کرد تا تیم مس پس از آسودگی خیال ار دروازه خود، کم کم به سمت دروازه حرف حملات خود را آغاز کند.

پس از اینکه مس دو موقعیت خوب گلزنی توسط امیری و عسگری را برروی دروازه حریف خلق کرد، در دقیقه 25 مسابقه بود که مس زنگ خطر را برروی دروازه بادران به شدت به صدا درآورد و پس از اینکه ضربه سر فیضی از درون شش قدم توسط دروازه بان برگشت داده شد، در ریباند صدری توپ را به گل تبدیل کرد که داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام نمود.

بعد از این گل بود که بازیکنان مس با تسلط بیشتری به سمت دروازه بادران حمله می کردند و در مقابل میزبان نیز همچنان به دنبال گل برتری خود بود تا علی رغم تساوی بدون گل در نیمه اول، شاهد بازی خوب و با کیفیتی در پایان 45 دقیقه نخست باشیم.

اما داستان نیمه دوم کاملا متفاوت شد و پس از اینکه در دقیقه 47 نوشی صوفیانی با رشادت دروازه مس را نجات داد، در دقیقه 51 و برروی ارسال کرنر قنبری، این میثم تهی دست بود که گل اول بازی را برای مس با ضربه سر به ثمر رساند تا تیم مس مزد بازی خوب و منظم خود را برروی این صحنه بگیرد.

پس از این گل به نظر می رسید با بهم ریختن تمرکز بازیکنان بادران و باز شدن بیشتر فضا در زمین این تیم، فرصت گلزنی بیشتر برای بازیکنان مس بیشتر هم باشد که فقط دو دقیقه بعد از گل اول برای این اتفاق زمان لازم بود.

در دقیقه 53 بازی ارسال یک توپ به زمین بادران با اثرگذاری شروین بزرگ همراه بود تا توپ درون 18 قدم به فیضی برسد تا مهاجم تیزهوش مس با ضربه ای دقیق و نرم گل دوم مس کرمان را وارد دروازه بادران کند و مس را در آستانه کسب یک پیروزی بزرگ قرار دهد.

بعد از این گل تیم بادران یک پارچه حمله شد و حالا نوبت بازیکنان مس بود که بازهم در فاز دفاعی توانایی و مهارت خود را نشان دهند که به بهترین شکل ممکن نیز این کار را انجام می دادند.

بازی غیورانه بازیکنان مس که بدون ترس و بی مهابا از دروازه خودی دفاع می کردند و با دوندگی زیاد تمامی مناطق دفاعی خود را پوشش می دادند که این کار با کمترین اشتباه ممکن همراه بود، سبب می شد که بادرانی ها نتوانند راهی برای باز کردن دروازه مس کرمان پیدا کنند.

در دقیقه 60 بازی مس اولین تعویض خود را انجام داد و ابوذر صفرزاده را جانشین فیضی کرد تا همچنان کمربند دفاعی خود را تقویت کند و در دقیقه 72 پوریا غلامی به جای صدری به زمین آمد.

در حالی که بازیکنان بادران برای شکستن خط دفاعی مس به مشکل خورده بودند و در چند صحنه نیز بازیکنان مس برروی ضد حملات دروازه بادران را تهدید کردند در نهایت در دقیقه 85 برروی یک شوت از راه دور بود که دروازه مس کرمان باز شد.

محمد رحمتی با شوتی که از پشت محوطه شلیک کرد و شلوغی محوطه جریمه نیز دید خوبی به نوشی صوفیانی نداده بود، در نهایت توپ به کنج دروازه مس رفت تا نتیجه دو بر یک شود.

در دقایق پایانی بازی فشار حملات تیم بادران برای فرار از  این شکست خانگی به اوج خود رسید که تیم مس در دقیقه 90 با دو تعویض و آوردن بهرام رشیدفرخی به جای بزرگ و جلال عبدی به جای عسگری در صدد کنترل بازی برآمد.

در نهایت این بازی حساس و نفس گیر نتیجه دور رفت خود در کرمان را تکرار کرد و با همان حساب دو بر یک به سود مس به پایان رسید تا کرمانی ها با این سه امتیاز بسیار مهم و با ارزش با 50 امتیاز به رتبه سوم جدول برسند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75176