باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:28:59
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اهدای کاپ سومی لیگ برتر به تیم تکواندو مس کرمان(عکس)

جمعه 13 تیر ماه 1399 ساعت 14:33

تیم تکواندو مس کرمان در مراسم اختتامیه رقابت های لیگ برتر تکواندو این فصل کشور، کاپ سومی این رقابت ها را با حضور مقامات در خانه تکواندو تهران دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، سازمان لیگ فدراسیون برای جلوگیری از تجمع تنها از مدیران عامل باشگاه ها، سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌ها دعوت به عمل آورد تا مدال‌ها و جام‌های قهرمانی را اهدا کند.

در این مراسم که با حضور آقایان میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمودی نیا مدیر عامل باشگاه مس و نژادفصیحی معاون فنی این باشگاه و کادر فنی و کاپیتان تیم تکواندو مس کرمان برگزار شد، جام برنزی و عنوان سومی رقابت ها از سوی رئیس فدراسیون تکواندو کشور به تیم تکواندو مس کرمان اهدا گردید.

در این مراسم همچنین باشگاه مس کرمان پیراهن منقوش به سردار دل ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی را به آقای پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو اهدا کرد.

لیگ‌های تکواندو که به علت شیوع کرونا از اسفند پارسال تا امروز نیمه تمام باقی ماند و با توجه به اینکه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هنوز مجوزی برای فعالیت تکواندو صادر نکرده است، این مسابقات با معرفی قهرمان به کار خود پایان داد.

در لیگ تکواندو مردان تیم‌های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن به طور مشترک قهرمان اعلام شدند، پاس قوامین و دانشگاه آزاد به عنوان تیم دوم و مس کرمان به عنوان تیم سوم روی سکو رفتند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75165