باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:26:24
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

چرا بازی های لیگ یک هم زمان نیستند؟!منطقی که در ساعات بازی تیم ها وجود ندارد

چهارشنبه 11 تیر ماه 1399 ساعت 10:31

نزدیکی امتیازات تیم های بالای جدول سبب شده است که حتی جزئی ترین مسائل در رقابت آن ها اثر گذار باشد و از همین رو سازمان لیگ فوتبال ایران باید به کوچکترین مسائل بابت رعایت عدالت بین تیم ها توجه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ یکی از این موراد که در بازی تیم ها و رقابت مدعیان صعود اثر بسیار مهم دارد، همزمانی بازی های آن ها می باشد تا مسابقات در کمال عدالت برگزار شود...

این موضوع متاسفانه در بازی های این هفته لیگ یک رعایت نشد و در حالی که چند ساعت به شروع بازی های این هفته مانده بود، زمان چند بازی بنا به دلایل نا مشخص تغییر کرد و چند ساعت متفاوت برای بازی های لیگ یک اعلام شد که جای شبهه را باقی گذاشت.

در حالی که تیم های مس کرمان و مس رفسنجان از ساعت 19 و 15 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که سایر مدعیان از نیم ساعت تا یک ساعت پس از این مسابقه، بازی های خود را آغاز کردند و این سبب شد که سایر مدعیان از نتیجه بازی مهم کرمان آگاه باشند.

این موضوع از آن جهت مهم می باشد که در مسائل انگیزشی و حتی برنامه فنی تیم ها پس از آگاهی از نتایج نهایی سایر بازی ها کاملا اثر گذار می باشد و از همین رو طبیعی است که مسابقات در هفته های حساس پیش رو باید به صورت همزمان برنامه ریزی شود.

برای مثال در بازی های دیشب، تیم خوشه طلایی پس از نهایی شدن نتیجه مساوی در کرمان، به گل پیروزی خود دست پیدا کرد که برای دوری از هرگونه شائبه باید بازی های هفته های آتی به صورت همزمان از سوی سازمان لیگ برنامه ریزی شود.

هرچند سازمان لیگ بر اساس اوقات شرعی و اذان مغرب هر شهر، ساعات بازی ها را تعیین کرده است اما با توجه به نور کافی ورزشگاه ها بهتر است برای مثال تمامی مسابقات در یک ساعت مقرر مثلا 21 آغاز شوند تا اوقات شرعی تمامی شهرها نیز به پایان رسیده باشد.

این موضوع در حالی بدیهی و روشن است که در بازی های هفته آینده نیز برای 9 بازی لیگ یک 9 ساعت متفاوت برای شروع مسابقات در نظر گرفته شده است که این موضوع کاملا جای طرح بحث را برای تیم ها به خصوص مدعیان که بر اساس نتایج یکدیگر می توانند برای مسابقات خود برنامه ریزی کنند باز می گذارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75159