باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 09:48:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تاکنون مجوزی برای فعالیت آکادمی و مدارس فوتبال در کشور صادر نشده است

دوشنبه 26 خرداد ماه 1399 ساعت 09:40

در روزهای گذشته سوالات زیادی مبنی بر فعالیت آکادمی باشگاه مس کرمان و تست گیری در آن و همچنین  مدرسه فوتبال باشگاه مس در تابستان مطرح شده بود که اعلام می دارد، کلیه فعالیت های مربوط به این حوزه ها منوط به صدور مجوز از سوی فدراسیون فوتبال می باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در همین زمینه فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد که هیچ مجوزی برای فعالیت های آکادمی باشگاه ها و مدارس فوتبال تاکنون صادر نکرده است.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در این باره عنوان کرد:به اطلاع کلیه ادارات ورزش و جوانان استان ها،انجمن های ورزشی،هیات های فوتبال استان ها،آکادمی ها و مدارس فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی و اولیا فوتبال آموزان می رساند که فدراسیون فوتبال در حال بررسی و اخذ استعلام از مراجع ذیصلاح به منظور امکان آغاز فعالیت آموزشی آکادمی ها و مدارس فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی و نیز برگزاری مسابقات در سطح استانی و کشوری و در رده های سنی مختلف می باشد و تا تاریخ انتشار این اطلاعیه هنوز هیچگونه تصمیمی مبنی بر تجویز آغاز مسابقات فوق الذکر و نیز فعالیت آموزشی آکادمی ها و مدارس فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی اتخاذ نشده است.

بدیهی است به محض اتخاذ هرگونه تصمیم جدید در این باره مراتب از طریق مبادی رسمی و سایت فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75123