باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 02:35:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ابقای مجید عبدالرشیدی به عنوان سرمربی تیم تکواندو مس کرمان

شنبه 17 خرداد ماه 1399 ساعت 13:23

با تصمیم مدیریت باشگاه مس کرمان، آقای مجید عبدالرشیدی هدایت تیم تکواندو مس کرمان را در رقابت های فصل آینده لیگ برتر نیز برعهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در جلسه ای که صبح امروز با حضور آقایان محمودی نیا مدیرعامل و نژادفصیحی معاون فنی باشگاه مس برگزار شد، آقای عبدالرشیدی سرمربی فصل قبل قبل تیم تکواندو مس کرمان در سمت خود ابقا شد و همانند بازی های سال گذشته آقایان صانعی به عنوان مربی و خواجه حسنی به عنوان سرپرست تیم، کار خود را ادامه خواهند داد.

تیم تکواندو مس کرمان که با چهره ای جوان و آینده دار در رقابت های لیگ برتر فصل قبل شرکت کرده بود، تا هفته آخر برگزار شده این رقابت ها عنوان پنجم مسابقات در جدول را داشت که این بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در هفته های پایانی متوقف شد.

هرچند تصمیم گیری نهایی برای رقابت های این فصل قرار است این هفته از سوی فدراسیون اعلام گردد اما بنا به اعلام قبلی فدراسیون، این فصل برای اکثر تیم های لیگ به پایان رسیده است و فقط تیم های اول و دوم جدول برای قهرمانی رقابت خواهند کرد.

تیم تکواندو مس کرمان با مشخص کردن کادر فنی خود، برای مسابقات فصل آینده لیگ برتر تکواندو کشور با تکواندوکاران جوان و جویای نام خود برنامه ریزی خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75092