باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:24:43
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تصمیم گیری قطعی برای لیگ برتر تکواندو در هفته جاری

شنبه 17 خرداد ماه 1399 ساعت 11:51

در حالی که مقامات تیم تکواندو مس کرمان اعلام کرده بودند که با مجوز فدراسیون در رقابت های هفته پایانی این فصل شرکت نخواهند کرد، قرار است در هفته جاری برای این مسابقات تصمیم گیری گردد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در مناطق قرمز، قرار است در هفته آینده جلسه‌ای در فدراسیون تکواندو برگزار و در خصوص سرنوشت لیگ‌های این رشته ورزشی تصمیم گیری شود.

به دنبال تداوم ویروس کرونا، افزایش آمار مبتلایان به ویروس در تهران و مخالفت ستاد مبارزه با کرونا در ورزش جهت آغاز فعالیت‌های رشته‌های پربرخورد در مناطق قرمز همچنان سرنوشت برگزاری ادامه مسابقات لیگ‌های رشته‌های رزمی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لیگ‌های خلیج فارس و جام کوثر تکواندو مردان و زنان ایران نیز از اواسط اسفندماه سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های خود را متوقف کردند و در شرایط فعلی نیز به نظر می‌رسد که شانس بالایی برای برگزاری ادامه مسابقات خود در ماه‌های آینده نخواهند داشت.

در این شرایط قرار است در هفته جاری جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون تکواندو و تیم‌های حاضر در لیگ‌های تکواندو برگزار و در خصوص سرنوشت فصل جاری مسابقات جام خلیج فارس و کوثر تصمیم‌گیری شود.

پیش از این فدراسیون تلویحا به تیم های شرکت کننده اعلام کرده بود در صورت عدم حضور در هفته های پایانی، تصمیم خود را به فدراسیون اعلام کنند که تیم ها منتظر ابلاغ رسمی این موضوع از سوی فدراسیون می باشند.

تیم تکواندو مس کرمان در حال حاضر در رده پنجم جدول 9 تیمی رقابت های لیگ برتر تکواندو کشور قرار دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75089