باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 07:19:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هیچ گزارش رسمی مبنی بر ابتلا بازیکنان تیم های پایه مس کرمان به کرونا مخابره نشده است

شنبه 3 خرداد ماه 1399 ساعت 10:50

مدیر آکادمی باشگاه مس کرمان در رابطه با خبر ابتلا برخی از بازیکنان مس کرمان به ویروس کرونا واکنش نشان داد و گفت: هیچ گزارش رسمی مبنی بر ابتلا بازیکنان تیم های پایه باشگاه مس به کرونا به این باشگاه مخابره نشده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای رضا عبدالرشیدی در این باره گفت: در اسفند ماه و زمانی که کلیه تمرینات و مسابقات تیم های فوتبال کشور از جمله تیم های پایه لغو گردید، کلیه فعالیت های تمامی تیم های پایه باشگاه مس نیز متوقف شد و از آن زمان بازیکنان و عوامل این تیم ها در اختیار باشگاه نبوده اند.

وی افزود: از آنجا که بازیکنان تیم ها مجوز تمرین و یا جمع شدن به صورت گروهی تحت نظر باشگاه را نداشته اند، ما نیز هیچ آزمایشی به صورت رسمی از طرف باشگاه از بازیکنان تیم های پایه تا امروز به عمل نیاوردیم و از همین رو باشگاه مس ابتلا بازیکنان تیم های پایه خود به کرونا را به هیچ عنوان تائید نمی کند.

عبدالرشیدی با بیان اینکه ممکن است برخی بازیکنان به صورت شخصی مبادرت به انجام این تست کرده باشند گفت: از آنجا که طبق دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در صورت مثبت شده تست فردی باید به محل کار و محل تحصیل وی نیز این موضوع رسما اعلام شود، اگر تست بازیکنی از تیم های فوتبال پایه مس مثبت اعلام شده بود، طی گزارشی رسمی به باشگاه مس نیز اعلام می شد که تا امروز این اتفاق رخ نداده است و کمیته پزشکی و ورزشی نیز از این موضوع بی اطلاع بوده است.

مدیر آکادمی باشگاه مس کرمان در رابطه با ادامه مسابقات تیم های پایه این باشگاه نیز گفت: ما پیشنهادی به سازمان لیگ ارائه کردیم و اعلام کردیم از آنجا که در مسابقات فوتبال پایه بحث کسب سهمیه در لیگ های برتر وجود ندارد و تنها موضوع ثبت افتخار مطرح می باشد، تیم هایی که در لیگ برتر امید و جوانان شانس کسب قهرمانی دارند به طور مشترک به عنوان قهرمان فصل معرفی شوند و این اتفاق برای تیم های دوم و سوم نیز رخ دهد و بدین ترتیب تیم هایی که شانس برای کسب عنوان دومی و سومی دارند به طور مشترک این عنوان را در این فصل تصاحب کنند.

همچنین هر چهار تیم مرحله پایانی رقابت های نونهالان و نوجوانان نیز به طور مشترک به عنوان قهرمان این فصل معرفی شوند تا پرونده مسابقات لیگ های پایه در این فصل بسته شود تا خدایی نکرده بازیکنان تیم های پایه باشگاه های کشور به دلیل شرایط خاص بدنی خود هم از مصدومیت دور باشند و هم از ابتلا به کرونا فاصله بگیرند.

گفتنی است تیم امید مس کرمان شانس کسب عنوان سومی رقابت های لیگ برتر امیدهای این فصل را دارد و تیم نوجوانان مس نیز در جمع چهار تیم پایانی رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان قرار دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75049