باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 23:51:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ثبت دو نتیجه انضباطی 3بر0 به سود جوانان مس و صعود این تیم به رتبه پنجم جدول

دوشنبه 29 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 13:49

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ابلاغ رایی به باشگاه مس کرمان اعلام کرد که با شکایت این باشگاه و پیگیری های آن، با حکم این کمیته، نتیجه دو بازی این فصل از تیم جوانان مس سه بر صفر به سود این تیم اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از اطلاع عوامل تیم جوانان مس کرمان مبنی بر استفاده تیم فوتبال جوانان گل گهر سیرجان از یک بازیکن غیر مجاز در ترکیب خود، شکایتی را در این باره مطرح کرد که پس بررسی های مفصل انجام گرفته در کمیته انضباطی، در نهایت روز گذشته حکم این کمیته برای این موضوع با محکومیت تیم فوتبال جوانان گل گهر سیرجان صادر شد.

از آنجا که تیم گل گهر در هر دو بازی رفت و برگشت برابر مس کرمان از بازیکن غیر مجاز خود استفاده کرده بود، هر دو این بازی ها با نتیجه سه بر صفر به سود تیم مس کرمان اعلام شد و این باشگاه به جریمه نقدی نیز محکوم گردید.

در این حکم که با محرومیت برخی از عوامل تیم جوانان گل گهر نیز همراه شده است، این باشگاه حق تجدید نظر خواهی از جکم صادر شده را خواهد داشت.

بدین ترتیب و با اضافه شده 6 امتیاز این بازی ها به حساب تیم جوانان مس کرمان، این تیم از 21 بازی خود 31 امتیازی می شود و با جهشی فوق العاده به رده پنجم جدول رده بندی صعود می کند.

تیم فوتبال جوانان مس تنها یک بازی تا پایان رقابت های این فصل خود باقی داشت که به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت های لیگ برتر جوانان کشور تعطیل شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75035