باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:12:04
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس نوین با 3 غایب مهم در صورت شروع مجدد بازی‌ها

سه‌شنبه 9 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 13:07

برای ادامه فصل و در صورتی که مجوز از سر گیری بازی‌ها صادر شود، مس نوین نمی‌تواند از وجود سه بازیکن تاثیرگذارش استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس نوین که در آخرین بازی خود قبل از شیوع کرونا توانست به برد خارج از خانه برسد و در رده هفتم جدول گروه خود قرار بگیرد، باید با صدور مجوز بازی‌ها 4 بازی برای به پایان رساندن فصل انجام بدهد.

مس نوین که در این فصل تیم پر مهره‌‌تری نسبت به سال‌های گذشته بود و از حضور بسیاری از بازیکنان مستعد فوتبال کرمان سود می‌برد، در صورت ادامه بازی‌ها نمی‌تواند از وجود سه بازیکن استفاده کند.

مشکل بزرگ مس نوین برای هفته‌های پایانی فصل، مشمولیت دو بازیکن به خدمت سربازی است. حسن رفیعی که بی تردید یکی از بهترین‌های لیگ دو در این فصل بود، دیگر نمی‌تواند درون دروازه تیمش حضور داشته باشد و فصل آینده هم باید راهی خدمت سربازی و احتمالا یک تیم نظامی شود. همچنین مهران غلامشاهی مدافع با تجربه مس نوین که بازی‌های گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، به مانند رفیعی نمی‌تواند تیمش را در 4 بازی باقی مانده همراهی کند و هم اکنون در خدمت سربازی حضور دارد و حتی دوران آموزشی خود را نیز به پایان رسانده است.

به غایبان سرباز مس نوین باید کیان عباسپور مصدوم را هم اضافه کرد که در اولین بازی نیم فصل دوم با پارگی رباط صلیبی روبرو شد و به ناچار زانویش را جراحی کرد. او مدتی است تمرینات با وزنه را آغاز کرده اما به هر حال نمی‌تواند تا پایان فصل درون ترکیب قرار بگیرد.

مس نوین در 4 بازی باقی مانده میزبان تیم‌های امید گناوه و خیبر خرم آباد و میهمان تیم‌های شهید قندی یزد و میلاد مهر تهران خواهد بود که بازی‌های این تیم نقش تعیین کننده‌ای در تیم‌های صعود کننده از گروه دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74978