باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:26:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ملی پوش هندبال مس: تیم های این فصل لیگ برتر کیفیت خوبی داشتند

سه‌شنبه 9 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 12:50

بازیکن ملی پوش تیم هندبال مس کرمان، کیفیت بازی های لیگ برتر این فصل را خوب ارزیابی کرد که تیم مس کرمان با شایستگی به جام قهرمانی آن دست یافت و تنها مشکل آن را اتمام مسابقات پیش از هفته آخر دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجتبی حیدرپور در خصوص ارزیابی‌اش از کیفیت فصل جاری لیگ هندبال اظهار داشت: تیم ما در حالی با اقتدار و بدون شکست در لیگ این فصل قهرمان شد که کیفیت مسابقات لیگ هندبال در فصلی که سپری شد نسبتا بد نبود و تنها مشکل آن نیمه تمام ماندن رقابت‌ها بود. البته قرارداد‌های پایین هم باعث شد تا لیگ آن کیفیتی را که باید، نداشته باشد؛ هرچند که رفته رفته شرایط بهتر می‌شود، اما تا رسیدن به شرایط ایده‌آل راه زیادی است.

وی افزود: دستمزد‌های بازیکنان هندبال نسبت به لیگ‌های گذشته بسیار کم‌تر شده و این هم یکی از دلایلی است که روی کیفیت مسابقات تاثیر زیادی گذاشته است. یک هندبالیست وقتی از لحاظ مالی تامین نباشد 100 درصد از لحاظ فکری هم تمام شرایطش به هم می‌ریزد و نمی‌تواند در تیمش خوب ظاهر شود. بازیکن باید از لحاظ مالی تامین باشد تا بتواند در تمرینات شرکت کند، اما متاسفانه اکنون تمام بازیکنان در تمامی تیم های لیگ درگیر مشکلات مالی هستند.

ملی‌پوش هندبال پیرامون نتایج این تیم در سال گذشته گفت: نتیجه نگرفتن تیم ملی در مسابقات دیگر امری عادی شده چون هم شرایط اردویی تیم ملی کوتاه مدت است و هم لژیونرهای زیادی داریم که برای هماهنگ شدن با آنها، به دیدارهای تدارکاتی زیادی نیاز است. اگر این شرایط برای تیم ملی فراهم شود بدون شک ترس بازیکنان ریخته می‌شود. نبود تدارکات کافی باعث شد تا چوب این مسئله را بخوریم و نتوانیم به مسابقات جهانی صعود کنیم. ما نباید توقع داشته باشیم ره صدساله را یک شبه سپری کنیم.

حیدرپور درباره تغییر کادرفنی تیم ملی هندبال عنوان کرد: اگر قرار است مربی ایرانی در تیم ملی استفاده شود باید از او حمایت کامل داشته باشیم و تدارکات لازم هم برایش فراهم شود، چون مربیان ایرانی از مربیان درجه دوم یا سوم اروپایی خیلی توانمندتر هستند. اگر هم قرار به استفاده از مربی خارجی با کیفیت است باید مسئولان فدراسیون دست به جیب شوند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74976