باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 12:01:22
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

وقتی شور فوتبال به محله تورطناب کرمان می رود(عکس)

سه‌شنبه 2 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 09:31

عشق به فوتبال از همان عشق های اساطیری قصه هاست... قصه معشوقی که برای عشاقش فرق نمی گذارد و لذت عشق خود را برای فقیر و غنی یکسان تقسیم می کند...

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ همه ما عشق فوتبالی ها با کفش پاره، با دمپایی هایی که از سر شوت های ما به توپ دو لایه پلاستیکی پاره می شد، با تیر دروازه های آجری و شلوارهای ورزشی زانو پاره از کشیده شدن روی زمین خاکی و آسفالت در بچگی ارادت خود را به این عشق اساطیری اثبات کرده بودیم.

فوتبال همان افیون ما بود برای فراموشی همه دردها و شاید نداری ها... همان که امروز به خاطر وجود منحوس کرونا نداریمش و به شدت فقیرترین شده ایم و تازه به یاد آورده ایم قهر این نازنین توپ گرد ما تا چه حد می تواند ملال آور باشد...

فوتبال برای همه لازم است و برای برخی لازم تر... برای آن هایی که می خواهند تمرین استقامت کنند و یاد بگیرند که چگونه دروازه بد روزگار را بشکافند و به سمت خوشبختی و روزگار بهتر شادی کنند.

مثل بچه های شهرک تورطناب از محله های شهر کرمان که با وجود همه تنگ دستی ها از تمرین عاشقی خود با فوتبال دست نکشیدند و خیلی از آن ها، از همین ابتدای زندگی ریشه خود را در زمین فوتبال جا گذاشتند.

وقتی گزارش تصویری بازی بچه های این محله در اطراف شهرک صنعتی شهر کرمان منتشر شد، که در عین تنگدستی و با کمترین امکانات و ساده ترین تشریفات برای فوتبال جان می گذاشتند، جز سجده بر این عشق مقدس راه دیگری نمی ماند.

این محله مشتی از نونه خروار همه محله هایی است که شاید دستی تنگ در گرفتن امکانات فوتبال داشته باشند اما دلی وسیع به اندازه زمین بزرگ فوتبال و پایی به قدرت دویدن در آن را دارند.

روز گذشته بود که مدیرعامل باشگاه مس کرمان و رئیس هیات فوتبال کرمان به همراه جمعی از مقامات دو نهاد راهی این محله شدند تا در حد توان برای ادامه عاشقی این بچه ها و دلگرمی هرچه بیشتر آن ها قدمی بردارند.

تجهیزاتی که هرچند اندک اما چاشنی عشق بزرگی می شود که به همه این بچه ها با وجود همه مرارت ها و سختی های روزگار و زندگی، امیدی دهد برای گذر از دروازه های خوشبختی...

همه ما مدیون این عشق مشترک هستیم و فوتبال زبان دل همه ماست که سبب می شود همه هم ردیف در یک مسیر در حرکت باشیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74960