باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 18:13:08
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ملی پوش هندبال مس: هندبال کرمان با قهرمانی مس زنده شد

دوشنبه 1 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 11:56

ملی پوش هندبال مس کرمان قهرمانی این فصل تیم مس در رقابت های لیگ برتر را عاملی برای حیات جدید این رشته ورزشی در کرمان دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سلامان بربط در گفتگو با پایگاه خبری فوتبال کرمان در رابطه با قهرمانی تیم مس در لیگ برتر گفت: من نزدیک به 10 سال است که در تیم های کرمانی بازی می کنم. چند سالی به دلایلی از کرمان رفتم و بیرون بازی کردم ولی دوباره برگشتم. امسال خوشبختانه تیم همدل و هماهنگی داشتیم که توانستیم با اتحاد و همدلی و بدون باخت و بدون اینکه امتیازی از دست بدهیم به قهرمانی برسیم. لایق قهرمانی هم بودیم چون چیزی جز قهرمانی نمی‌ خواستیم.

او در پاسخ به اینکه آیا حمایت باشگاه هم مناسب بود یا خیر، اظهار کرد: مثل همیشه در پرداختی ها وقفه ایجاد شد. ولی آقای محمودی نیا با مدیریت خوبشان به دنبال کمک به هندبالیست ها بودند و هستند. از معدود سال هایی بود که از هندبال حمایت شد و باید از باشگاه و آقای محمودی نیا تشکر کنم.

برخی معتقدند هندبال کرمان با این قهرمانی به روزهای اوجش برمی گردد. ملی پوش کرمانی هندبال در این خصوص گفت: قطعا با این قهرمانی هندبال زنده شد و انگیزه ایجاد می کند. ما امسال لایق قهرمانی بودیم و با برنامه ریزی های دقیق توانستیم به قهرمانی برسیم. پتانسیل هندبال کرمان خیلی بالاست و شکی در این موضوع نیست. ما فصل آینده هم برای قهرمانی و تکرار قهرمانی به مسابقات می رویم.

بربط ادامه داد: به عنوان یک بازیکن ملی پوش از تمام مسئولان ورزشی استان انتظار دارم به هندبال بیشتر توجه شود و من و امثال من فقط به عشق ورزش و هندبال وارد زمین می شویم و چند سال است که برای رشته تلاش می کنیم. کسب سهمیه آسیایی کار کوچکی نیست که هر تیمی بتواند به آن دست پیدا کند. باید شناخت مردم در استان نسبت به هندبال بالا برود و مردم بدانند یک تیم از استان کرمان قهرمان ایران شده و به آسیا صعود کرده است.

وی گفت: امیدوارم تیم مس نماینده خوبی برای ایران و استان در مسابقات آسیایی باشد و بتوانیم خودمان را ثابت کنیم و نتایج دلچسبی بگیریم. باید تشکر کنم از تمام کسانی که برای این قهرمانی زحمت کشیدند. تمام خانواده هندبال که دلسوزانه پا به پای ما تا قهرمانی آمدند. از خانواده ام نیز به صورت ویژه تشکر می کنم که حامی من بودند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74958