باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:39:54
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اعلام رسمی نیمه تمام ماندن لیگ برتر بسکتبال کشور

چهارشنبه 27 فروردین ماه 1399 ساعت 09:07

پس از لیگ های برتر والیبال و هندبال کشور، رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور نیز نیمه تمام اعلام شد و رقابت های این فصل آن برگزار نمی شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هرچند تیم بسکتبال مس کرمان تنها یک بازی در این رقابت ها به صورت معوقه پیش روی خود می دید که تاثیری هم در جایگاه این تیم در جدول نداشت، اما با اعلام فدراسیون بسکتبال، رقابت سایر تیم ها در مرحله پلی آف جهت تعیین رده بندی نهایی مسابقات برگزار نخواهد شد.

قرار بود از 15 اسفندماه سال گذشته لیگ برتر بسکتبال در فصل 98-99 با حضور 8 تیم وارد مرحله پلی آف شود اما شیوع ویروس کرونا منجر به لغو این مرحله از رقابت‌ها شد.

در همین رابطه 25 فروردین به عنوان زمان مقرر برای پیگیری لیگ برتر اعلام شد اما در این تاریخ هم دیدارهای باقیمانده به دلیل ادامه بحران کرونا و تعطیلی تمام رویدادهای ورزشی در ماه فروردین، از سر گرفته نشد.

برای تصمیم گیری در مورد چگونگی پیگیری دیدارهای لیگ برتر، سه شنبه نشستی در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد تا بر اساس نظرات دریافتی از نمایندگان تیم‌های حاضر در پلی آف، نتیجه نهایی مشخص شود.

بر این اساس مقرر شد پرونده لیگ برتر بسکتبال که تا مرحله پلی آف دنبال شد مختومه اعلام شود و بر اساس عملکرد کلی تیم‌ها رده بندی نهایی برای تعیین قهرمان و نایب قهرمان و معرفی نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا تعیین شود.

بدین ترتیب تیم بسکتبال مس کرمان نیز با انجام 23 بازی و کسب 28 امتیاز در همان رده یازدهم در جدول چهارده تیمی این مسابقات به کار خود پایان داد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74945