باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 03:17:03
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شرکت ملی مس؛ فعال‌ترین شرکت معدنی در مقابله با کرونا شناخته شد

چهارشنبه 13 فروردین ماه 1399 ساعت 20:23

بر پایه یک نظر سنجی که پایگاه خبری «می‌متالز» درخصوص عملکرد شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی در مقابله و پیشگیری از کرونا کرد، شرکت ملی مس از نگاه کاربران به عنوان فعال‌ترین شرکت در حوزه مقابله با کرونا شناخته شد.

به گزارش مس پرس، در این نظر سنجی که از سوی پایگاه خبری می‌متالز انجام شد تعداد 3556 کاربر در این نظر سنجی شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، 1941 کاربر در این نظرسنجی شرکت ملی صنایع مس ایران را به عنوان فعال‌ترین مجموعه در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا انتخاب کردند. پس از مس، شرکت فولاد مبارکه با کسب 260 رای رتبه دوم این نظرسنجی را کسب کرد.

229 تن از کاربران نیز رای خود را به شرکت گل گهر دادند تا در رتبه سوم این نظرسنجی قرار گیرد.

به گفته حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط عمومی، با دستور دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس، این شرکت از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا علاوه بر ایفای نقش حمایتی خود از کارکنان صف و ستاد و اقدامات قابل‌توجه در حل این بحران برای تداوم تولید در کارخانجات شرکت مس در حوزه ملی نیز تلاش کرد تا با هماهنگی مجموعه وزارت صنعت و ریاست هیأت عامل ایمیدرو دکتر غریب پور و مدیران حوزه بهداشت و درمان نیازهای فوری و اولویت‌دار شبکه بهداشت و درمان کشور را تأمین کند.

گفتنی است شرکت مس تاکنون یک‌میلیون ماسک N95، پنج میلیون ماسک سه لایه و 150 هزار دست گان پزشکی برای شبکه درمان کشور تهیه کرده و این تنها بخشی از اقدامات این شرکت در زمینه مقابله با کروناست.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74901