باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 20:20:55
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مشاور سازمان لیگ: لیگ هم نیمه کاره بماند، نتایج مسابقات صفر نمی شود

دوشنبه 11 فروردین ماه 1399 ساعت 15:25

یکی از مقامات سازمان لیگ بر این موضوع اذعان کرد که در صورت نیمه کاره اعلام شدن مسابقات لیگ های فوتبال کشور در این فصل به دلیل تداوم کرونا، نتایج بازی های این فصل به دلیل انجام دو سوم مسابقات صفر نمی شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ در حالی این صحبت را مطرح می کند که او به صراحت عنوان می کند که در این زمینه از فیفا استعلامات لازم اتخاذ خواهد شد و نتایج مسابقات صفر نخواهد شد.

اما در صورتی که نتایج مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور تا پایان هفته های برگزاری خود محاسبه شوند، علاوه بر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و معرفی تیم های سپاهان، تراکتور و استقلال به لیگ قهرمانان آسیا، تیم های شاهین و پیکان به لیگ یک سقوط خواهند کرد و دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان نیز به عنوان دو تیم صعود کننده به لیگ برتر معرفی خواهند شد.

البته این موضوع به هیچ عنوان تا امروز اعلام نشده است و مشاور سازمان لیگ فوتبال ایران با عنوان اینکه دو سوم مسابقات انجام شده است، صفر شدن بازی های این فصل را رد می کند و در صورتی که فیفا تائید نماید نتایج مسابقات تا آخرین هفته برگزاری محاسبه گردد، این اتفاق رقم خواهد خورد.

غلامرضا بهروان در ادامه صحبت های خود عنوان می کند: در این برهه از زمان سلامتی مردم برای همه ما از همه چیز مهمتر است. فوتبال هم بخشی از این جامعه است. اما نظر سازمان لیگ برگزاری ادامه ی بازی ها بعد از قطع زنجیره انتقال کرونا است. اما اگر به هر دلیلی لیگ های فوتبال کشور نیمه کاره به پایان برسد بعید است نتایج بازی ها پاک شود. دو سوم بازی ها برگزار شده و در مسیر برگزاری بازی ها خیلی ها از جمله باشگاه ها متحمل زحمت شده اند. به طور حتم سازمان لیگ برای تعیین و تکلیف در این باره نظر فیفا را اعمال خواهد کرد.

غلامرضا بهروان در خصوص انتقادهایی که به بلاتکلیفی بازی های لیگ می شود؛ گفت: در حال حاضر برای همه ما در هر جایگاهی که هستیم عدم ابتلا به ویروس کرونا و در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال این ویروس از همه چیز مهم تر است. حتی انجام کارهای روزمره نیز به اولویت بعدی تبدیل شده است. سازمان لیگ در این بلاتکلیفی بی تقصیر است و حادثه غیر قابل پیش بینی که به وجود آمده باعث بلاتکلیفی بازی های لیگ برتر شده و بهتر است در این برهه از زمان همه صبور باشیم. این شرایط نه تنها در لیگ برتر ایران بلکه در لیگ خیلی از کشورها وجود دارد و الان در همه کشورها تمرینات تیم ها به صورت آنلاین برگزار می شود و هیچ کشوری هم لیگ را تعطیل نکرده است. در خصوص تعیین وضعیت لیگ برتر هفته آینده جلسه ای برگزار خواهد شد. در نهایت هر تصمیمی که گرفته شود با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و هم چنین فیفا خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74894