باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 01:33:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

گفتگوی نوروزی چند بازیکن تیم فوتبال مس کرمان

یکشنبه 3 فروردین ماه 1399 ساعت 00:24

در تعطیلات عید نوروز که با تعطیلی فوتبال ایران به دلیل ویروس کرونا همراه شده است، چند بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفتگوهای نوروزی با رسانه های ورزشی کشور انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این مصاحبه های نوروزی که با حسین حیدری، شروین بزرگ و مهران امیری انجام شده است می خوانیم:

محمدحسین حیدری کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان در خصوص اینکه تیم فوتبال مس علارغم نتایج نسبتا ضعیف در نیم فصل اول لیگ یک در نیم فصل دوم متحول شده و توانست به جمع مدعیان صعود بپیوندد اظهار کرد : در فصل جاری 90 درصد شاکله تیم ما تغییر کرد و بازیکنان جدید به ما اضافه شدند.

حیدری ادامه داد : از سوی دیگر تغییراتی در مدیریت و کادرفنی تیم ایجاد شد که این موضوع سبب شد طرز تفکرات نیز در باشگاه و تیم متحول شود با همه این اوصاف بازیکنان هم که آشنایی زیادی با سبک بازی هم و تفکرات کادر جدید نداشتند نیاز به زمان داشتند تا هماهنگی بین آنها ایجاد شود.

کاپیتان مس افزود : هواداران کرمانی حق دارند که با توجه به اینکه شش سالی است مس در لیگ یک حضور دارد نسبت به این موضوع حساس شوند.

مدافع مس اضافه کرد : با توجه به اینکه طی چند سال اخیر بازیکنان و مدیریت های قبلی همه ساله قول صعود داده بودند در نیم فصل اول فصل جاری نتایج نسبتا بد ما سبب شد تا هواداران به صورت ناخواسته حساسیت شان را به تیم تزریق کنند و حواشی هایی ایجاد شود اما با گذشت زمان تیم ما از لحاظ هماهنگی بهتر شد و با همت بازیکنان ، کادرفنی و مدیریت باشگاه تا پایان سال 98 خودمان را به رتبه دوم جدول رساندیم و امیدوارم که در پایان فصل بتوانیم صعود کنیم.

حیدری در خصوص کاپیتانی تیم مس در فصل جاری بیان داشت : من از رده پایه ها در باشگاه مس کرمان پرورش یافته ام کاپیتان اول تیم فرهاد سالاری است که با توجه به مصدومیت ایشان بازوبند کاپیتانی به من رسیده است. کاپیتانی در تیم شهر خودی حس خوبی دارد چرا که از بچگی در خانواده بزرگ مس که به عنوان خانواده دومم نیز محسوب می شود پرورش یافته و بزرگ شده ام و به همراه آن روزهای خوب و بدی را نیز با تمام تیم های این باشگاه در تمام سطوح تجربه کرده ام.

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان در خصوص اینکه چه علتی سبب شده است تا مس در سالیان اخیر دچار حواشی های متعددی شود گفت : متاسفانه مدیریت های ضعیف در سالیان گذشته در باشگاه مس سبب ایجاد حواشی های زیاد و سقوط تیم از رقابت های لیگ برتر به لیگ یک شد.

حیدری ادامه داد : مس در لیگ برتر شخصیت بالایی داشت و بازیکنان تراز اول و با کیفیتی در این تیم بازی می کردند اما همانطور که گفتم مدیریت ضعیف سبب سقوط مس به لیگ یک شد و متاسفانه 6 سال است که مس با وجود این همه امکانات و بودجه انبوهی که در اختیار دارد نتوانسته است به لیگ برتر بازگردد.

مدافع مس در پاسخ به این پرسش که آیا امیدوار است این طلسم 6 ساله عدم صعود مس به لیگ برتر در فصل جاری شکسته شود گفت : ما هر ساله امیدوار بودیم و همه جوره نیز تلاش خودمان را کرده ایم امسال نیز بیشتر از هر سالی امیدوار هستیم چرا که شرایط خوبی در جدول داریم و همه چیز در دستان خودمان است و جای هیچ اما و اگری باقی نمی ماند.

کاپیتان بومی مس کرمان در خصوص استقبال کمتر هواداران این تیم در بازی های خانگی اظهار داشت : داستان و طلسم 6 ساله عدم صعود به لیگ برتر لوث شده و هواداران نیز نسبت به این موضوع خیلی اذیت شده اند اما با این وجود از هواداران مس تقاضا دارم تا برای شکستن این طلسم در بازی های خانگی با حضور حداکثری خود ما را مورد حمایت قرار دهند.

وی در واکنش به این پرسش که آیا صعود تیم گل گهر علت دیگر دلسردی هواداران مس و استقبال کمتر آنها از بازی های ابن تیم شده است گفت : بله این موضوع نیز می تواند یکی از دلایل استقبال کمتر هواداران باشد و همانطور که گفتم دلیل اصلی این موضوع نیز می تواند عدم صعود طی 6 سال اخیر نیز باشد.

حیدری در پاسخ به این پرسش آیا در تعطیلی لیگ از سوی کادرفنی مس برنامه تمرینی اختصاصی به بازیکنان داده شده است بیان کرد : بله، یک برنامه بدنسازی توسط مربی بدنسازمان تنظیم شده و در گروه تیم گذاشته اند که بر اساس برنامه تنظیم شده تمرینات مان را به صورت اختصاصی پیش می بریم تا از لحاظ بدنی با افت مواجه نشویم.

وی در واکنش به این مسئله که اگر لیگ کلا تعطیل شود و سرنوشت تیم های صعود و سقوط کننده مشخص نشود طلسم عدم صعود مس 7 ساله خواهد شد گفت : امیدوام این اتفاق نیفتد. سلامتی مردم، هم تیمی ها و بازیکنان برایم مهم است اما ما در فصل جاری زحمات زیادی کشیدیم و سختی های زیادی را پشت سر گذاشتیم در صورت تعطیلی لیگ تمام زحماتی که ما در طول فصل و سال کشیدیم از بین می رود.

مدافع مس کرمان در خصوص دربی کرمان که قرار است پس از تعطیلات برگزار شود گفت : تیم مس رفسنجان تیم قابل احترامی است ما برای مصاف با حریفان با تمام وجود و توان مان به زمین مسابقه می رویم و تمام سعی و تلاش مان را برای موفقیت تیم به کار می بندیم امیدوارم که در پایان خدا مزد زحمات و تلاش های ما را بدهد.

وی در پایان بیان کرد : سال 98 از لحاظ قوتبالی سال خوبی برای من بود اما در کل سال خوبی برای مردم نبود و اتفاقات تلخی برای مردم در این سال رقم خورد امیدوارم سال 99 سال خوب همراه با شادی و نشاط برای مردم باشد و اتفاقات خوبی را در این سال تجربه کنند تا با این اتفاقات خوب تلخی های سال 98 برای همیشه از ذهن مردم پاک شود.

شروین بزرگ مهاجم گیلانی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال مس کرمان اظهار داشت : طبق برنامه ای که از قبل سازمان لیگ اعلام کرده بود ما بایستی 19 اسفندماه در دربی کرمان به میدان می رفتیم که ما نیز بر اساس این برنامه تمرینات مان را پیش بردیم البته در این بین نیز بسیاری از تیم های لیگ برتری و لیگ یکی تمرینات خود را تعطیل کرده بودند اما ما همچنان به تمرینات خود طبق برنامه ریزی کادرفنی ادامه دادیم.

بزرگ ادامه داد : پس از صدور آخرین اطلاعیه ستاد مقابله و مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی لیگ تا پایان فروردین تصمیم گرفتیم تمرینات تیم را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنیم.

مهاجم مس کرمان در واکنش به این مسئله که تیم مس کرمان تا پایان نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت اما به یکباره شرایط این تغییر کرد و به خود را رتبه دوم جدول رساند بیان داشت : در فصل جاری شاکله اصلی تیم ما حدود 90 درصد تغییر کرده است و برای اینکه بین بازیکنان هماهنگی ایجاد میشد نیاز به زمان بود و همین موضوع مزید بر علت شده بود که در اوایل فصل نتایج خوبی را کسب نکنیم.

وی افزود : البته ما خودمان به تیم و بازیکنان ایمان داشتیم و می دانستیم که تیم خوبی هستیم و خواهیم بود.

بزرگ در خصوص اینکه آیا تعطیلات لیگ لطمه ای به تیم مس نمی زند اظهار داشت : اینکه لیگ تعطیل می شود شرایط برای همه تیم ها یکسان است چرا که همه تیم ها بازی نمی کنند اما برای اینکه تیم ما قبل از تعطیلات در شرایط ایده آلی قرار داشت فکر می کنم این تعطیلات برای تیمی مثل ما خوب نباشد.

مهاجم مس با بیان اینکه با پیشنهاداتی مواجه شده است گفت : نیم فصل اول 2 باشگاه فولاد خوزستان و ذوب آهن پیشنهاد رسمی به من دادند اما با صحبت هایی که با مربی تیم داشتم ترجیح دادم تا پایان فصل در مس بمانم.

وی در واکنش به اینکه اولین مسابقه تیم مس پس از پایان تعطیلات دربی کرمان خواهد بود که این مسابقه چطور ارزیابی می کند بیان کرد : تیم رفسنجان تیم خوبی است اما ما به کار خودمان اعتقاد داریم و بی صبرانه منتظر این بازی هستیم. ما در بازی رفت نیز مستحق برد بودیم‌.

بزرگ در مورد اینکه میانگین سنی بازیکنان مس در فصل جاری پایین آمده است گفت : آقای حسینی بیشتر به جوانان و جوان گرایی اعتقاد دارد و حتی در اکثر بازی ها نیز از بازیکنان رده جوانان و امید استفاده می کند.

مهاجم سابق داماش در خصوص سوالی در مورد تیم سابق خود که چرا وضعیت این تیم از لحاظ مالی در وضعیت نابسامانی قرار دارد گفت : تیم داماش تیم بسیار خوبی بود آنها اول فصل علارغم اینکه پس از سال ها به لیگ یک بازگشتند اما نتایج خوبی را کسب کردند و حتی جزو مدعیان نیز بودند. تنها دلیلی که این تیم از هم پاشیده شد مشکلات مالی بود که اگر این مشکلات وجود نداشت داماش نیز می توانست جزو مدعیان باشد.

بزرگ در خصوص اینکه به عنوان یک گیلانی در این بحران کرونا که استان گیلان را پس از قم درگیر خود کرده است چه انتظاراتی از مسئولین کشوری دارد گفت : از مسئولان تقاضایی که دارم این است که بیشتر به فکر مناطق و استان هایی باشند که بیشتر از هر جایی درگیر این بیماری شده اند، باشند.

بزرگ در پاسخ به اینکه اگر بخواهد در مورد سال 98 یک جمله بگوید آن جمله چیست گفت : سال 98 از لحاظ بلای طبیعی و غیر طبیعی برای مردم سال افتصاحی بود.

مهران امیری هافبک اصفهانی سابق صبای قم، اکسین البرز و خونه به خونه، در این فصل به همراه مجتبی حسینی به مس کرمان رفته تا آرزوی چندین ساله کرمانی‌ها را برآورده کرده و آنها را به لیگ برتر بیاورند.

سال 98 چگونه بود؟

به نظرم اصلا سال خوبی نبود چون مردم آرامش نداشتند و اتفاقات بد زیادی رقم خورد.

اگر شما را با یه جمله به خاطر بسپارند، آن جمله چی میتونه باشه؟

خنده رو بودنم و اینکه یه کم بامعرفت هستم (خنده).

اگه یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو باهاش ببینی، اولین نفری که دوس داشتی میدیدی کی بود؟

همسر آینده ام (خنده).

قهرمان دوران بچگیت کی بود؟ چرا؟

بروسلی (خنده).

نام فیلم زندگی خود را چه می‌گذارید؟

سختی‌های شیرین.

اگر قرار باشد یک تغییر در فوتبال ایران ایجاد کنی آن چیست؟

توجه خیلی زیاد به رده های پایه و ساختن ورزشگاه‌های مدرن.

سخت ترین تصمیمی که در زندگی گرفتی چی بود؟

​فک کنم تو دوران دبیرستان بودم که به خاطر فوتبال، ترک خانواده کردم. حدود چند ماه، چون خانوادم راضی نبودند که فوتبال بازی کنم.

با ارزش ترین عیدی که در عمرت گرفتی (از لحاظ مادی) با ارزش ترین عیدی که در عمرت دادی (از لحاظ مادی)!

باارزش ترین عیدی که دادم یک میلیون تومان بود. باارزش‌ترین عیدی که گرفتم هم درخت گردو بود(خنده).

به فوتبال نمی‌آمدی الان چه شغلی داشتی؟

مزرعه‌دار می‌شدم چون واقعا این شغل را دوست دارم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74873