باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 16:51:44
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تیم های باشگاه مس کرمان در سال 98/ خانواده نارنجی پوش باشگاه مس کرمان؛ پرافتخار و سربلند

چهارشنبه 13 فروردین ماه 1399 ساعت 11:19

باشگاه صنعت مس کرمان در سال 98 نیز با حضور 17 تیم حرفه ای در بدنه خود، یکی از بزرگترین خانواده های ورزشی کشور و استان کرمان را تشکیل داد که تمامی اعضای این خانواده نیز سال 98 را با تمام تلاش و سعی خود به پایان رساندند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هرچند رقابت های برخی از این تیم ها در سال 98 به پایان رسید اما ادامه رقابت ها و تداوم افتخار آفرینی برخی از این تیم ها بنا به تعطیلی رقابت های خود به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین برنامه بازی های آن ها به سال 99 رسید تا داستان سال 98 خانواده باشگاه مس همچنان ادامه داشته باشد.

اما در سال 98 و تا پایان رقابت هایی که از سوی تیم های باشگاه مس در این سال انجام گرفت، نتایج آن ها به شرح زیر می باشد:

تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان:

پیشانی و ویترین اصلی باشگاه مس کرمان در این تیم نهفته است و به نوعی فرزند ارشد خانواده محسوب می شود که این فرزند در سال 98 به شدت خلف و امیدوار کننده بود و همگان آرزو دارند که در سال 99 هدف اصلی برای آن یعنی قبولی در دانشگاه لیگ برتر برای این تیم محقق شود تا حال تمام خانواده خوب گردد... تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان در پایان بازی های خود در سال 98 از 26 بازی خود با کسب 46 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد تا نزدیک تر از همیشه به صعود مجدد به لیگ برتر باشد و عملکردی عالی تر از همیشه در سال های اخیر در پایان سال 98 داشته باشد.

تیم فوتبال مس نوین:

بچه های مس نوین که در این فصل نیز با جمعی از بازیکنان بومی و شایسته خود تیمی بسیار خوب را تشکیل داده بودند، برخلاف همه سال های اخیر، در پایان سال 98 دغدغه ای از بابت سقوط به لیگ پائین تر ندارند و از 21 بازی خود در سال 98 با 29 امتیاز در رده هفتم و میانه جدول قرار دارند. با وجود همه مشکلات و مسائل این تیم در لیگ دو، مس نوین بنا به شرایطش نتایج خوبی را کسب کرده است و به فکر حفظ شاکله و انجام کارهای بزرگتر در سال های آتی است.

تیم فوتبال امید مس کرمان:

یکی از تیم های شایسته پایه فوتبال باشگاه مس در این فصل از رقابت های خود که آخرین بازی این فصلش را موکول به سال 99 دید... امیدهای مس هرچند همینک از 21 بازی خود با 36 امتیاز در رده پنجم جدول هستند اما بنا به اتفاقاتی که در جدول مسابقات به احتمال زیاد رخ خواهد داد، تیم امید مس کرمان این شانس را دارد که به رده سوم جدول برسد و در جمع سه تیم برتر جدول قرار گیرد که باید دید تا پایان بازی های لیگ برتر امید، تیم مس کرمان می تواند به روی سکوی سومی برود. این تیم در این فصل از رقابت های لیگ برتر در هیچ یک از بازی های خانگی خود شکست را نپذیرفت تا رکوردی جالب بر جای بگذارد.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان:

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز که بازی های هفته آخر خود را به سال 99 موکول شده دید، همینک از 21 بازی خود با 25 امتیاز در رده هشتم و میانه جدول لیگ برتر رده سنی خود قرار دارد. اما در جدول رقابت های لیگ برتر جوانان نیز احتمالا تغییراتی صورت می گیرد که می تواند جوانان مس را تا رده ششم جدول بالا ببرد که باید منتظر اتفاقات لیگ برتر جوانان کشور نیز بود.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان:

این تیم نیز یکی از بهترین عملکردهای سالیان اخیر خود را در این فصل بر جای گذاشت جایی که پس از صعود از دور اول رقابت های خود به عنوان صدرنشین، در دور دوم مسابقات لیگ برتر نیز با شایستگی تمام موفق شد جواز صعود به جمع چهار تیم پایانی رقابت های لیگ برتر این فصل را کسب کند که بازی های این دور به سال 99 موکول شد. تیم نوجوانان مس کرمان سال ها بود که موفق نشده بود به جمع چهار تیم پایانی رده سنی خود در لیگ برتر کشور صعود کند که در این فصل این طلسم شکسته شد.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان:

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان دور اول رقابت های لیگ برتر این فصل خود را با اقتدار پشت سر گذاشت و با کسب 30 امتیاز از 14 بازی به عنوان تیم صدرنشین راهی دور دوم رقابت های لیگ برتر رده سنی خود شد اما در این مرحله نتوانست در جمع دو تیم برتر گروه خود قرار گیرد و از دور رقابت ها کنار رفت. با این حال تیم نونهالان مس در جمع خود بازیکنان مستعدی نشان داد که در سال های آتی از آن ها بیشتر خواهیم شنید.

تیم های فوتبال زیر 15 سال و زیر 17 سال:

این دو تیم پایه فوتبال باشگاه مس کرمان با تکرار عناوین قهرمانی خود در مسابقات استانی در سال 98 بازهم به عنوان نماینده استان راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند که در دور اول این رقابت ها هر دو تیم با صدرنشینی در گروه های خود، با شایستگی به دور دوم مسابقات راه یافتند که باید منتظر برگزاری مسابقات مرحله دوم خود در سال 99 باشند.

تیم هندبال مس کرمان:

بدون شک یکی از شایسته ترین تیم های باشگاه مس کرمان در سال 98 تیم هندبال مس کرمان بود که با نتایج خارق العاده خود و کسب رکورد صد در صد پیروزی در تمام بازی های این فصل خود در آستانه کسب یک مقام قهرمانی باشکوه در رقابت های خود می باشد. هندبالیست های مس همینک در صدر جدول رقابت های لیگ برتر کشور قرار دارند و تصور اینکه در سال 99 جام قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور به کرمان و ویترین افتخارات باشگاه مس نیاید خیلی سخت و دور از ذهن می باشد.

تیم بسکتبال مس کرمان:

پس از 15 سال تیم بسکتبال کرمان با پرچم مس، رقابت های خود را در سطح لیگ برتر کشور در سال 98 پیگیری کرد و این تیم که نسبت به تیم های پرهزینه لیگ برتر و غول های زیر سبد این لیگ از امکانات کمتری برخوردار بود، به مهمترین هدف خود در رقابت های این فصل لیگ برتر دست یافت و موفق شد بقای خود را با بازی های غیورانه اش در لیگ برتر فصل آینده تثبیت کند. بسکتبالیست های مس که آخرین بازی فصل خود را به سال بعد موکول شده دیدند همینک با 28 امتیاز از 23 بازی خود در رده یازدهم جدول قرار دارند.

تیم دوچرخه سواری مس کرمان:

تیم دوچرخه سواری مس کرمان در رقابت های پیست لیگ برتر این فصل کشور با حضور نفرات بومی و جوان خود عنوان پنجمی فصل قبل خود را تکرار کرد اما اوج افتخار آفرینی این تیم در سال 98 اعزام به مسابقات کاپ آسیایی هندوستان بود که در این مسابقات با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز یکی از موفقیت های بین المللی دوچرخه سواری کشور و باشگاه مس را به نام خود ثبت کرد. همچنین دوچرخه سواران مس در رده جوانان در سطح کشور خوش درخشیدند و عنوان قهرمانی مسابقات جوانان کشور را در سال 98 از آن خود کردند.

تیم تکواندو مس کرمان:

تیم تکواندو مس کرمان که در مسابقات این فصل لیگ برتر با تغییراتی اساسی در ترکیب تیمی خود با شمایلی کاملا جوان راهی مسابقات شد، در سال 98 یازده بار در مسابقات لیگ برتر این فصل به میدان رفت که حاصل آن 15 امتیاز و قرار گرفتن در رده پنجم جدول مسابقات بود. پنج مسابقه این تیم به سال 99 موکول شده است که باید دید در مسابقات پیش روی لیگ برتر تکواندو، تیم مس کرمان در نهایت چه جایگاهی را در پایان این فصل از رقابت ها به خود اختصاص می دهد.

تیم کاراته مس کرمان:

تیم کاراته مس کرمان در سال 98 در جام های مختلفی از جمله لیگ کاراته وان کشور و جام وحدت و دوستی به مصاف رقیبان خود رفتند و نتایج خوبی را هم از آن خود کردند. از جمله این مقام ها عنوان سومی تیم کاتا نونهالان مس و قهرمانی تیم کاتا جوانان و امیدهای مس در لیگ کاراته وان کشور بود. همچنین این تیم در مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی در سال 98  موفق به کسب یک مدال طلا و نقره از این رقابت ها شد و در مسابقات آزاد ترکیه نیز مدال طلا این مسابقات به کاراته کا مس تعلق گرفت.

تیم دو و میدانی مس کرمان:

این تیم که برای اولین بار در سال 98 به جمع خانواده باشگاه مس کرمان اضافه شد در مسابقات لیگ برتر دوومیدانی کشور با وجود اینکه از نظر امکاناتی قابل مقایسه با بسیاری از تیم های حاضر در این رقابت ها نبود، با درخشش دونده های خود عنوان در خور توجه پنجمی رقابت ها را در میان یازده تیم حاضر در این رقابت ها قرار گرفتند. همچنین محمد ابارقی دونده شایسته تیم مس کرمان شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک در سال 99 دارد.

تیم تنیس روی میز مس کرمان:

با همکاری هیات تنیس روی میز، تیم دختران و پسران تنیس روی میز با پوشش باشگاه مس کرمان در مسابقات منطقه ده کشوری در سال 98 شرکت نمود که در این رقابت ها موفق عمل کرد و توانست در بخش دختران عنوان قهرمانی این مسابقات و در بخش پسران عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

تیم تیراندازی با کمان دختران مس:

دختران تیرانداز باشگاه مس کرمان در این فصل از رقابت ها یکی از بهترین نتایج را با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور در بخش کامپوند برجای گذاشتند و جام قهرمانی این رقابت ها را به ویترین افتخارات باشگاه مس اضافه کردند. دختران سرافراز تیرانداز باشگاه مس با کسب 25 امتیاز از 8 مسابقه خود و در رقابتی سخت و سنگین این جام طلایی با ارزش را در سال 98 شکار کردند. همچنین زهرا نعمتی از اعضای خانواده باشگاه مس ضمن کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در سال 98 برای کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی در سال 99 تلاش خواهد کرد.

تیم فوتسال دختران مس کرمان:

تیم فوتسال دختران مس کرمان در رقابت های لیگ برتر این فصل کشور با چهره ای کاملا بومی و با میانگین سنی زیر 21 سال راهی مسابقات شدند تا کسب تجربه و آینده نگری را بر نتیجه گیری صرف در این فصل از رقابت ها ترجیح دهند. دختران فوتسالیست مس کرمان در بازی های این فصل خود از 23 بازی با کسب 30 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفتند و سرمایه ای از نیروهای خوب برای سال های آتی برای خود و فوتسال دختران کرمان اندوخته کردند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74851