باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 15:00:24
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پس از لغو بازی های انتخابی تایلند/نعمتی: در آلمان جواز المپیک را کسب می کنم

سه‌شنبه 13 اسفند ماه 1398 ساعت 10:36

زهرا نعمتی ورزشکار خانواده باشگاه مس که قرار بود در اسفند ماه جاری با حصور در رقابت های انتخابی المپیک در تایلند، جواز صعود به این رقابت ها را کسب کند، به دلیل شیوع ویروس کورنا با لغو این مسابقات ربرو شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ زهرا نعمتی که پس از لغو این مسابقات حالا کار سخت و حساس تری برای کسب سهمیه المپیک دارد، آماده می شود تا در مسابقات جهانی آلمان این سهمیه را هدف بگیرد.

عضو تیم ملی تیر و کمان در این باره گفت: کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آلمان دور از دسترس نیست و همه تلاش خود را می‌کنیم تا در بخش تیمی این اتفاق رخ دهد تا سهمیه انفرادی آزاد شود.

زهرا نعمتی تاکنون سهمیه پارالمپیک را دریافت کرده و این روزها در اردوی تیم ملی تیر و کمان در کیش بسر می‌برد. وی در این باره اظهار داشت: در حال حاضر در اردوی پارالمپیکی‌ها هستم و تلاش می‌کنم تا به اوج آمادگی برسم. تمرینات بدن‌سازی خود را زیر نظر تیم پارالمپیک البته نظارت مربی دنبال می‌کنم.  مربی من در بخش المپیکی هم حضور دارد و باید به صورت مرتب در جریان کار و عملکردم قرار گیرد.

وی افزود: امیدوارم برای مسابقات قهرمانی جهان آلمان به اوج آمادگی برسم و در بخش تیمی زنان سهمیه المپیک را کسب کنیم. دختران ما اکنون خیلی خوب کار می‌کنند و اگر در بخش تیمی به سهمیه برسند سهمیه انفرادی نیز آزاد می‌شود.

عضو تیم ملی پارالمپیک و خانواده ورزش مس عنوان کرد: کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آلمان دور از دسترس نیست و همه تلاش خود را می‌کنیم تا در بخش تیمی این اتفاق رخ دهد چون اگر در تیمی سهمیه را کسب کنیم، سه نفر می‌توانند در بخش انفرادی در المپیک به رقابت بپردازند.

 وی ادامه داد: بیشتر سهمیه‌های المپیک در بخش تیر و کمان در بخش تیمی تقسیم می‌‍شود. یعنی این سهمیه‌ها در بخش انفرادی کم تقسیم می‌شود زیرا وقتی سهمیه تیمی کسب شود انفرادی نیز آزاد خواهد شد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. به عملکرد دختران ایران ایمان دارم زیرا در حال حاضر خیلی عالی هستند.

نعمتی در خصوص مصدومیت خود یادآور شد: ورزش حرفه‌ای همواره مصدومیت را بدنبال دارد. به مدت پنج سال دردی را در کتفم حس می‌کنم اما اکنون با مقداری مراقبت و مدیریت وضعیت بهتری دارم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74830