باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 21:32:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تعویق بازی هندبال مس از روز جمعه به روز یکشنبه در کازرون

چهارشنبه 7 اسفند ماه 1398 ساعت 11:05

در حالی که قرار بود تیم هندبال مس کرمان روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه در کازرون به مصاف نیروی زمینی برود اما این بازی به روز یکشنبه یازدهم اسفند موکول شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ از سوی کمیته مسابقات فدراسیون ، برنامه جدید هفته چهاردهم لیگ برتر آقایان که به جهت ویروس کرونا به تعویق افتاده بود ، اعلام شد.

بر این اساس برنامه بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر آقایان که قرار بود روز پنجشنبه 98.12.8 انجام شود، به دلیل ویروس کرونا ، به روز یکشنبه 98.12.11 موکول شد که تمامی این بازی ها نیز بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

بازی تیم های هندبال مس کرمان و نیروی زمینی کازرون که مصاف تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر محسوب می شود، به نوعی یک فینال تمام عیار است و تیم هندبال مس با پیروزی در این بازی، ضمن تداوم رکورد صد در صد پیروزی خود، قهرمانی لیگ برتر این فصل خود را نیز در کازرون مسجل خواهد کرد.

همینک تیم هندبال مس با 20 امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت هاست و تیم نیروی زمینی کازرون نیز با 16 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

هندبالیست های مس روز جمعه برای تثبیت عنوان قهرمانی خود راهی کازرون خواهند شد تا روز یکشنبه برابر نیروی زمینی قرار بگیرند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74811