باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:09:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

وزش باد بهاری بر پرچم مس کرمان/روزهای شاد و پرامید نارنجی

سه‌شنبه 6 اسفند ماه 1398 ساعت 10:47

در روزهایی که هوای طبیعت روز به روز دل انگیزتر و بهاری تر می شود، هوای باشگاه مس نیز با نتایج تیم های مختلف این باشگاه، پر از شور و نشاط و البته امیدواری است...

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در همین دو روز اخیر نتایج خوب تیم های فوتبال، هندبال و مس نوین در رقابت های خود، شادی را به دل های هواداران این باشگاه و مردم کرمان آورده است تا در روزهای پایانی سال، همه آن هایی که در کرمان دلی به رنگ نارنجی دارند، امیدوار به سال جدیدی پر از افتخار با پرچم بزرگ باشگاه مس کرمان باشند.

تیم هندبال مس کرمان که با پیروزی این هفته خود رسما در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار گرفت و تیم فوتبال مس کرمان نیز با پیروزی شیرین برابر گل ریحان، نزدیک تر از همیشه به شکستن طلسم لیگ برتر است و روز گذشته هم پیروزی شیرین تیم مس نوین حسن ختامی بود بر هفته ای که رویایی برای باشگاه مس کرمان سپری شد.

البته همه این پیروزی ها مقدمه ای پر از امیدواری است برای رسیدن به اهدافی که با قهرمانی و صعود به نقطه پایانی می رسد...

در روزهایی که همه خبرهای اطرافمان به تلخی می زند، مردم کرمان و هواداران مس به این خبرهای مسرت بخش به شدت نیاز دارند و سربازان نارنجی پوش باشگاه در این جبهه نهایت تلاش خود را به کار خواهند بست تا با تلاش آن ها پرچم باشگاه مس در اهتزاز باشد و با نسیم بهاری دل انگیز ترین رقص خود را در آسمان داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74804