باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 11:43:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی مس نوین:تیم یکدست ما توانایی کسب نتایج بهتر را هم دارد

سه‌شنبه 6 اسفند ماه 1398 ساعت 10:31

سرمربی تیم فوتبال مس نوین با تمجید از بازی شاگردان خود برابر تیم اترک بجنورد که به پیروزی یک بر صفر این تیم انجامید، تیم مس نوین را شایسته کسب جایگاه و نتایج بهتر در جدول مسابقات دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا ترکزاده در پایان این بازی گفت: تیم مس نوین استحقاق کسب نتایج و جایگاه بهتر در جدول بازی ها را دارد و بازیکنان شایسته تیم ما این موضوع را ثابت کرده اند.

وی افزود: به دلیل مشکلات خاص لیگ دو و تیم ما، همواره تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداریم اما این موضوع یک حسن بزرگ داشت و اینکه به تمامی نفرات ما در این فصل تقریبا بازی رسیده است و سبب شد که ما یک مجموعه یکدست و هماهنگ با نفراتی آماده داشته باشیم.

سرمربی مس نوین با اشاره اینکه این تیم در سال های آتی توانایی صعود به لیگ یک را دارد گفت: ما در این فصل بازیکنان جوان و بسیار خوبی را در ترکیب خود بازی دادیم که اگر اسکلت این تیم برای فصول آتی حفظ شود می تواند به راحتی به لیگ یک صعود کند.

ترکزاده با تشکر از مقامات باشگاه مس کرمان بابت خمایت از این تیم جوان و بومی در مسابقات لیگ دو گفت: در نیم فصل دوم حمایت از تیم ما خیلی خوب انجام گرفت و بهای خوبی به تیم مس نوین داده شد و در اختیاز گذاشتن چمن کاسه ورزشگاه اصلی مس برای تمرین نمونه ای از این موضوع بود که امیدواریم بچه ها با کسب نتایج خوب جبران این حمایت ها را انجام دهند.

وی در رابطه با بازی برابر تیم اترک بجنورد نیز گفت: این تیم با وجود فیروز کریمی برروی نیمکت خود و جمعی از بازیکنان شناخته شده فوتبال کشور، تیم بسیار خوب و پرمهره ای در اختیار داشت که از نظر هزینه کرد نیز اصلا با ما قابل مقایسه نبود اما بچه های ما برابر این تیم با غیرت بازی کردند و من امیدوارم در بازی های باقی مانده روند صعودی تیم ما در جدول حفظ شود و بچه ها توانایی واقعی خود را در بازی های پیش رو به نمایش بگذارند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74803