باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 00:24:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

یک چیپ دیدنی برای برد اقتصادی/مس نوین خون داد ولی امتیاز نداد(عکس)

سه‌شنبه 6 اسفند ماه 1398 ساعت 09:58

در روزی که بازیکنان مس نوین نسبت به سلامت جان خود از آرنج زنی بازیکنان اترک به ستوه آمده بودند، در پایان سه امتیاز همانند تمام بازی‌های خانگی مس نوین در نیم فصل دوم در کرمان ماند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بازی‌های لیگ دو روز گذشته به هفته بیستم رسید و تیم مس نوین که هفته گذشته دست خالی اهواز را ترک کرده بود، این هفته باید مقابل اترک بجنورد با کلی چهره‌های شاخص از جمله فیروز کریمی به عنوان سرمربی این تیم قرار می‌گرفت.

همچنین این بازی نیز همانند تمام مسابقات ورزشی کشور تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته بود و در مراسم آغازین بازی، کادرفنی دو تیم با ایجاد فاصله به خوش و بش پرداختند.

در این بازی ترکیب مس نوین با محمدحسین ابراهیمی، علی خلیلی، ناصر دوست محمدی، امیرحسین امیرطاهری، حجت ده شیخ، حسین تهامی، سعید شمس الدینی، عارف زینلی، امین کاظمیان، مهدی بیت الهی و حمید محمدرفیعی تشکیل شد.

مس نوین در همان دقایق ابتدایی روی شوت مهدی بیت الهی این فرصت را داشت تا از حریفش پیش بیافتد اما واکنش ارشاد یوسفی دروازه‌بان سابق مس کرمان توپ را راهی کرنر کرد.

در ادامه تیم اترک به صورت جسته و گریخته سعی در خطرسازی روی دروازه مس نوین داشت اما جدی ترین موقعیت نیمه اول با شوت حسین تهامی برای مس نوین خلق شد که دروازه‌بان سابق مس درون چارچوب اترک این شوت سنگین را از زیر طاق دروازه بیرون کشید تا بازی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

مس نوین در نیمه اول نمایش دلچسبی ارائه نکرد اما در نیمه دوم با اضافه کردن بار به خط حمله و ورود مهدی محمدی نژاد و طاهر شریفی، حملاتش را با سرعت بیشتری به جریان انداخت.

بعد از اینکه پاس عمقی عالی امین کاظمیان به حمید محمدرفیعی با سُر خوردن مهاجم مس نوین راه به جایی پیدا نکرد، در دقیقه 70 پاس عالی طاهر شریفی باعث شد امین کاظمیان در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و او با یک چیپ نرم و هوشمندانه دروازه ارشاد یوسفی را باز کرد تا در سکوت ورزشگاه باهنر، این گل شادی بخش حاضران در جایگاه باشد.

بعد از این گل بود که تیم اترک روی ارسال توپ‌های بلند به دنبال جبران نتیجه رفت اما این سبک بازی برای بازیکنان مس نوین که از ابتدای بازی در نبردهای هوایی با بازیکنان اترک به داور شکایت می‌کردند، اصلا جالب نبود.

در دقایق رو به پایان بازی، ابتدا علی خلیلی روی یک ارسال کرنر در محوطه جریمه در حالی که از پیشانی‌اش خون می‌ریخت، نسبت به اعلام خطای داور به سود تیم اترک معترض شد اما داور بازی بدون توجه به خون ریزی مدافع مس نوین به وی اخطار داد! همچنین مهدی محمدی نژاد دیگر بازیکنی بود که به دلیل مشابه از ناحیه سر دچار شکستگی شد تا آرنج زنی تیم حریف حقیقتا امری جوانمردانه نباشد...

بعد از پایان بازی و انتقال این دو بازیکن به بیمارستان، پیشانی خلیلی 5 بخیه و سر محمدی نژاد 6 بخیه خورد.

مس نوین در نهایت با ثبت یک گل به سه امتیاز خانگی دست پیدا کرد تا با 26 امتیاز در رده هشتم قرار بگیرد.

این تیم در نیم فصل دوم از بازی‌های خانگی صاحب صد درصد پیروزی شده و برای بالا رفتن در جدول همچنان شانس دارد و هفته آینده نیز میهمان شهرداری فومن خواهد بود.

عکس‌ها از فاضل حبیبی راد

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74802