باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 22:18:16
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هندبال مس در آستانه کسب مقام قهرمانی لیگ برتر/حس جام قهرمانی بر دستان مس(عکس)

دوشنبه 5 اسفند ماه 1398 ساعت 11:21

تیم هندبال مس کرمان با کسب پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان در آستانه کسب عنوان قهرمانی این فصل رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور عصر امروز تیم صنعت مس کرمان در خانه میزبان حریف قدرتمند خود ذوب آهن اصفهان بود.

مسی ها در این دیدار نفس گیر که به دلیل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به دور از چشم هواداران در سالن شهید تجلی کرمان برگزار شد، موفق شدند با نتیجه 30 بر 25 حریف خود را مغلوب سازند.

شاگردان حمید صادقی که فصل پرفروغی را سپری می کنند موفق شدند با کسب این نتیجه شاگردان کیوان صادقی را یک گام دیگر از قهرمانی دورتر کنند.

مس با کسب این پیروزی ارزشمند و حساس با 20 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و با تنها تعقیب کننده اش، تیم شهید شاملی کازرون 4 امتیاز اختلاف دارد.

نارنجی پوشان پنجشنبه هفته جاری در یک بازی سخت و نفس گیر که به نوعی تکلیف قهرمانی این فصل را نیز مشخص می کند میهمان شهید شاملی در کازرون هستند و امید دارند با ادامه روند درخشان فعلی، تاریخ ساز شوند.

نکته قابل توجه دیگر برای تیم هندبال مس اینکه با پیروزی در این بازی به رکورد صد در صد پیروزی های خود در این فصل تداوم بخشید که در تاریخ لیگ برتر هندبال کشور به نوعی بی سابقه است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74800