باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 03:12:30
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه های بازی مس و گل ریحان/بهار برای مس همین حوالی...

دوشنبه 5 اسفند ماه 1398 ساعت 10:27

در روزی که تیم فوتبال مس کرمان بنا به تصمیم وزارت ورزش و برای تمام تیم های ورزشی کشور، هواداران خود را به دلیل شیوع ویروس کورنا در کنار خود در ورزشگاه نداشت، با پیروزی برابر گل ریحان، شادترین فریاد پیروزی خود را در سکوت سر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با توجه به اینکه مسابقات ورزشی در سراسر کشور بدون حضور تماشاگران برگزار می شود، در این بازی که به نظر می رسید با استقبال گسترده هواداران مس نیز مواجه خواهد شد، برابر سکوهای خالی انجام گرفت.

نکته عجیب در این بازی نوع برخورد با حاضرین در ورزشگاه بود که معمولا در زمانی صورت می گیرد که تیمی با حکم انضباطی از حضور هوادارانش محروم شود اما سخت گیری برای ورود به ورزشگاه حتی برای مقامات اجرایی مسابقه در این بازی به حدی بود که به نظر می رسید مس از نظر انضباطی با محکومیت روبرو شده است نه برای سلامت عمومی!!

ایمان کهیش که به دلیل تصادف رانندگی رحیم زاده جایگزین او برای قضاوت در این بازی شده بود، با ارائه یک داوری عالی تحسین هر دو تیم را به همراه داشت.

پخش مستقیم این بازی از سوی شبکه استانی سبب شد که تمامی شهر کرمان با وجود غیبت در ورزشگاه، موفق شوند جریان کامل این بازی را پیگیری کنند.

چمن ورزشگاه باهنر کرمان در این بازی با وجود بهاری شدن هوای کرمان، وضعیت بسیار مطلوب تری نسبت به قبل گرفته بود.

در حالی که اعلام شده بود ابراهیم طالبی هدایت تیم گل ریحان را برعهده گرفته است اما وی در ورزشگاه حضور نداشت تا ظاهرا بحث توافق وی با این تیم منتفی باشد و فرشاد فلاحت زاده از لب خط تیم گل ریحان را هدایت می کرد.

آقای دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس که چندی پیش حضور مجدد خود را در مجلس جدید شواری اسلامی تثبیت نمود در ورزشگاه حاضر شد تا بازی تیم مس کرمان را از نزدیک مشاهده کند، ایشان پس از پایان بازی به همراه آقایان محمودی نیا مدیرعامل باشگاه و اسماعیلی رئیس هیات مدیره و جمعی دیگر از مقامات باشگاه مس در رختکن حاضر شدند و به بازیکنان تیم مس خسته نباشید و تبریک گفتند و تا زمان صعود قول حمایت از این تیم را دادند.

پس از پایان بازی بازیکنان تیم مس نوین که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه باهنر به مصاف تیم ارتک می روند، به تمرین برروی این زمین پرداختند.

 

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74798