باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:32:43
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان2-0گل ریحان البرز/شادترین سکوت مس

دوشنبه 5 اسفند ماه 1398 ساعت 09:11

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که هوادارانش را هم در شهر کرمان به همراه نداشت، با گل های امین جهان کهن و ابوذر صفرزاده یک پیروزی بسیار مهم و دلچسب را با نتیجه دو بر صفر برابر گل ریحان کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم مس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم گل ریحان بود که با ارائه یک بازی عالی و هدفمند سه امتیاز را به حساب خود ریخت.

مجتبی حسینی تیم خود را در این بازی با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، علیرضا آرتا، امیر طاهر، مجتبی مقتدایی، مهران امیری، امین جهان کهن، مهدی عسگری، ابوذر صفرزاده، حسین شنانی و بهرام رشید فرخی به میدان فرستاد.

بازیکنان مس کرمان خیلی خوب می دانستند تنها راه تثبیت در بالای جدول و حفظ رتبه صعود فقط از سه امتیاز این بازی می گذرد و از همین رو بود که از همان ابتدای بازی با دقت کامل چه در دفاع و چه در برنامه های هجومی خود به زمین رفتند.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 15 برای مس و توسط حسین شنانی به دست آمد تا عطش مس برای گلزنی کاملا مشخص شود و البته در دقیقه 19 نوشی صوفیانی به خوبی دروازه مس را نجات داد تا مشخص شود مس در این بازی باید مراقب تحرکات حریف مدعی خود در جدول هم باشد.

بعد از اینکه حرکت پا به توپ و عالی شنانی در دقیقه 31 برای مس تبدیل به گل نشد، اما بازیکنان مس اجازه ندادند که با استرس به رختکن بروند و در دقیقه 43 با گل امین جهان کهن به هدف خود در نیمه اول رسیدند.

همکاری عالی شنانی با رشیدفرخی توپ را به صفرزاده رساند تا این بازیکن با پاسی عالی و دقیق در محوطه جریمه جهان کهن را صاحب توپ نماید تا این بازیکن با دریبل عالی مدافع مستقیم خود و با ضربه ای فنی و دقیق توپ را به تور دروازه گل ریحان چسباند تا نیمه اول با لذت محض برای کرمانی ها به پایان برسد.

در حالی که در نیمه دوم گل ریحان در اندیشه های جبران گل خورده بود، اما این بازیکنان مس بودند که در سریع ترین زمان ممکن ضربه کاری و نهایی را به حریف وارد کردند تا خیال خود را بابت کسب سه امتیاز این بازی راحت تر نمایند.

در دقیقه 46 بازی پاس عمقی حسین شنانی به عسگری رسید تا این بازیکن با حرکت پا به توپ عالی به محوطه جریمه برسد و پاس عرضی خود را در برابر دروازه خالی به صفرزاده برساند تا این بازیکن با ضربه ای دقیق گل دوم مس را در این بازی به ثمر برساند و مس را در آستانه کسب پیروزی در این بازی قرار دهد.

تیم گل ریحان که به خوبی می دانست با شکست در این بازی تقریبا امیدهای خود را برای حضور در جمع مدعیان از دست خواهد داد، بعد از این گل یک پارچه برروی دروازه مس حمله شد اما مدافعان و دروازه بان مس اجازه ندادند برنامه های هجومی این تیم به ثمر برنشیند.

در دقیقه 54 نوشی صوفیانی به شکلی عالی دروازه مس را نجات داد و در دقیقه 65 بازی بود که ضربه خطرناک بازیکنان گل ریحان تیر دروازه مس را به لرزه درآورد تا مس همچنان دروازه خود را بسته نگه دارد.

مس در 20 دقیقه پایانی بازی تعویض های خود را انجام داد و رضا صدری از دقیقه 72 به جای عسگری و پوریا غلامی از دقیقه 81 به جای صفرزاده و ارشیا عباسی از دقیقه 87 به جای شنانی برای مس در این بازی به میدان رفتند.

کارهای دفاعی مس در دقایق پایانی بازی نیز همچنان به بهترین شکل ممکن ادامه داشت و موج حملات گل ریحان نتوانست سد دفاعی و دروازه مس را بشکند تا در نهایت تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه دو بر صفر پیروزی خود را ثبت نماید و با 45 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی مکان خود را حفظ نماید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74797