باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 22:01:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

محمد حسین ترابیان داور بازی تراکتور و مس در جام حذفی

دوشنبه 28 بهمن ماه 1398 ساعت 18:56

از سوی کمیته داوران محمد خسین ترابیان به عنوان داور بازی تیم های تراکتور و مس کرمان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ ترابیان متولد سی شهریور 1357 در جهرم فعالیت حرفه ای خود را از سال 1382 با اخذ داوری درجه 3 آغاز کرد و در سال 1389 درجه ملی خود را گرفت. وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده است.

ترابیان در این فصل از بازی های لیگ یک نیز یکی از بازی های تیم مس را سوت زد که در آن مس کرمان موفق شد با نتیجه یک بر صفر رایکا را در کرمان شکست دهد.

ترابیان همچنین سابقه قضاوت دو بازی دیگر برای تیم مس کرمان را نیز داشته است که در سال 96 بازی مس در انزلی برابر ملوان را قضاوت کرد و فصل قبل نیز در سیرجان بازی مس برابر گل گهر را سوت زد.

او در این فصل یک بازی در لیگ برتر و چهار دیدار لیگ یک را نیز قضاوت کرده است و قطعا در بازی عصر چهارشنبه دو تیم تراکتور و مس، فارغ از هر مسئله ای برای هر دو تیم به عدالت قضاوت خواهد کرد.

محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند. و همچنین یاسر همرنگ به عنوان داور چهارم و حسین نجاتی به عنوان ناظر داوری برای این مسابقه انتخاب شده اند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74771