باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 17:14:57
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس برابر تراکتور و فرصتی مافوق برنامه برای اثبات شایستگی/لذت تنه زدن به بزرگان

یکشنبه 27 بهمن ماه 1398 ساعت 11:48

تیم فوتبال مس کرمان پس از آنکه در بازی های لیگ یک به رتبه دوم رسید تا نزدیک تر از همیشه به عملی کردن هدف خود در صعود به لیگ برتر باشد، حالا یک بازی جذاب و تماشایی را در جام حذفی پیش روی خود می بیند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ اینکه هدف گذاری مس کرمان در بازی های این فصل خود حفظ رتبه صعود به لیگ برتر باشد و تمرکز خود را بر بازی های حساس پیش رو در لیگ یک بگذارد، امری بسیار منطقی و روشن است اما کرمانی ها همانند بازی قبلی خود در جام حذفی برابر ذوب آهن، فارغ از هر نتیجه ای در بازی با تراکتور، درصدد هستند که این مسابقه را نیز فرصتی برای تسریع حرکت شتابان صعودی خود در جدول لیگ یک کنند.

هواداران مس به خوبی در یاد دارند که اوج گیری طلایی مسی ها در جدول لیگ یک بعد از بازی درخشان در اصفهان برابر ذوب آهن اتفاق افتاد و مس از فرصت آن بازی نهایت استفاده را برای خوب کردن حال خود کرد و آنقدر روحیه و انرژی از آن بازی گرفت که در بازی های لیگ یک از آن استفاده کند.

حالا بازی با تراکتور هم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در راستای همان هدف به کار بسته خواهد شد و مسی ها در این بازی که جشمان زیادی در کشور به سمت خود جلب خواهد کرد، لذت تنه زدن به بزرگان و اثبات هرچه بیشتر شایستگی های خود در فوتبال ایران را به رخ خواهند کشید.

فوتبال ایران سال هاست که جای خالی تیم بزرگ و ریشه داری مثل مس کرمان را در سطح اول خود حس می کند و بازی برابر تراکتور صرفا یک یادآوری دیگر برای این موضوع است تا انشاالله جشن صعود مس کرمان در پایان این فصل لیگ یک به این نقصان پایان دهد.

مس که بعد از دو بازی سخت خارج از خانه در لیگ یک باید در تبریز به میدان رود، به بازی برابر تراکتور به چشم همان زنگ مافوق برنامه دانش آموزان نگاه می کند که محلی برای نشان دادن استعداد و شایستگی های شاگردان زرنگ کلاس بود و مس در این زنگ یک بار دیگر تمام شایستگی های تیم محبوب و قدر این فصل خود را به رخ فوتبال ایران خواهد کشید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74764