باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:36:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مرتضی منصوریان داور بازی خوشه طلایی و مس

پنج‌شنبه 24 بهمن ماه 1398 ساعت 11:03

برخی منابع خبری از انتخاب مرتضی منصوریان به عنوان داور بازی تیم های خوشه طلایی ساوه و مس کرمان اطلاع می دهند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با توجه به اینکه سایت فدراسیون فوتبال از صبح امروز از دست رس خارج بود هنوز به طور رسمی این موضوع اعلام نشده است اما ظاهرا ابلاغ داوری این بازی به آقای منصوریان داده شده است.

مرتضی منصوریان که اهل خراسان رضوی می باشد برای اولین با در بازی های این فصل لیگ برتر قضاوت های مهم و حساسی را از جمله بازی پرسپولیس برابر نساجی و سپاهان برابر شاهین بوشهر را نیز بر عهده داشته است.

او که در چند بازی لیگ یک این فصل نیز قضاوت کرده است، دومین بازی خود را در این فصل برای مس سوت می زند و پیش از این بازی مس کرمان در رشت برابر تیم سپیدرود را داوری کرد که با پیروزی تیم مس به پایان رسید.

او همچنین سال قبل قضاوت بازی تیم مس کرمان و مس رفسنجان در کرمان را برعهده داشت که تیم مس کرمان آن بازی را در شرایطی جنجالی واگذار کرد.

با توجه به اینکه این بازی یکی از حساس ترین بازی های این فصل مس کرمان و خوشه طلایی ساوه محسوب می شود که در معادلات بالای جدول نقش بسیار مهمی دارد، قضاوت خوب و عادلانه آقای منصوریان در این بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

تیم فوتبال مس کرمان که در بازی های این فصل به شدت از ناحیه داوری متضرر شده است، هفته قبل نیز پنالتی مسلم خود در بازی با ملوان را نادیده گرفت که فیلم آن با تائید کارشناسان داوری مبنی بر پنالتی اعلام نشده به سود مس منتشر شد.

امین زاهدی ، جعفر مهاجر نیز به ترتیب به عنوان کمک اول و دوم وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

ضمنا مصطفی مناجاتی به عنوان داور چهارم و حسین نجاتی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74751