باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:09:05
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هندبالیست های مس اولین گام از مرحله دوم را هم محکم برداشتند

پنج‌شنبه 24 بهمن ماه 1398 ساعت 10:24

تیم هندبال مس کرمان که با پیروزی در تمامی بازی های مرحله اول خود راهی دور دوم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور شد، اولین گام از دور دوم مسابقات خود را هم محکم برداشت و برابر سربداران سبزوار نیز پیروز شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هندبالیست های مس کرمان عصر روز چهارشنبه در سالن شهید تجلی کرمان در اولین بازی از دور دوم خود میزبان تیم سربداران سبزوار بودند که موفق شدند این تیم را با نتیجه قاطع 28 بر 23 شکست دهند.

شاگردان حمید صادقی با این پیروزی روند صدرصد پیروزی بازی های این فصل خود را ادامه دادند و در نهمین بازی این فصل خود نیز پیروز شدند.

با توجه به اینکه پیروزی های تیم هندبال مس  در بازی های دور اول برابر تیم های صعود کننده از گروهش یعنی تیم های سپاهان، فراز بام و گچساران در مسابقات دور دوم نیز این رقابت ها نیز محسوب می شود، تیم هندبال مس کرمان همینک از هفت مسابقه خود با هفت پیروزی و کسب 16 امتیاز مقتدرانه بر صدر جدول این رقابت ها تکیه زده است.

تیم هندبال مس که در دور اول این رقابت ها برابر سه تیم ذکر شده به پیروزی رسیده است دیگر در این دور نیازی به بازی برابر آن ها ندارد و پیروزی های دور اول در جدول برای این تیم ثبت شده است.

تیم هندبال مس کرمان بازی هفته بعد خود را برابر تیم زاگرس اسلام آباد غرب روز 28 بهمن ماه در زمین حریف برگزار می کند که همینک با پنج امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74749