باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 20:00:36
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

لذتبخش‌ترین برد فصل مس نوین/مصمم به انتقام؛ رمز زانو زدن صدرنشین(عکس)

دوشنبه 21 بهمن ماه 1398 ساعت 09:59

روز گذشته و در لیگ دو، فوتبال بر حاشیه غلبه کرد و مس نوین با شایستگی و 90 دقیقه تلاش توانست صدرنشین گروه را در کرمان شکست بدهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ یک حس بد از چند ماه پیش هنوز هم در وجود مس نوین باقی مانده بود.

مس نوین در این فصل شکست‌های تلخی مثل دقیقه 94 در آستارا داشته اما شکست در ملاثانی با تنش‌هایی که استقلالی‌ها برای پیروزی داشتند، هیچ زمانی از ذهن بازیکنان مس نوین پاک نشد. به همین دلیل تصمیم به زمین گیر کردن صدرنشین، کلید واژه افکار بازیکنان مس نوین در تمام هفته و تمرینات بود.

از روزهای گذشته اعضای تیم استقلال در پیام‌های خود به کرمان، اعلام کردند هرگونه حاشیه سازی علیه این تیم در کرمان در بازی هفته آینده فولاد نوین و مس نوین در اهواز پاسخ داده می‌شود تا تهدید پیش از بازی، فرار به جلو برای جنگ روانی باشد. اما همه فوتبالی‌ها به سلامت و دوری حاشیه از مستطیل سبز در کرمان اذعان دارند و قطعا خود حریف هم می‌دانست مس نوین با وجود دلخوری‌های شدیدش از بازی رفت هیچگاه میهمان نوازی را فراموش نخواهد کرد. اینجا مردمانش عادتی جز احترام ندارند.

با این حال رضا ترکزاده برای این بازی حساس که سه امتیازش در جدول برای مس نوین اهمیت بالایی داشت، تیمش را با ترکیب محمدحسین ابراهیمی، علی خلیلی، عبدالرضا سلیمانی، رضا محمدی، امیرحسین امیرطاهری، حسین تهامی، سعید شمس الدینی، عارف زینلی، امین کاظمیان، حامد منصورآبادی و ناصر دوست محمدی به زمین فرستاد.

در حالی که وزش باد در کرمان و در ورزشگاه باهنر کار را برای دو تیم سخت کرده بود، چشم به اشتباه حریف در دستور کار بازی محتاطانه دو تیم قرار داشت. استقلال و مس نوین در خط دفاعی عملکرد خوبی در این فصل داشته‌اند و دو تیم به خوبی می‌دانستند که باید از کوچکترین اشتباه پرهیز کنند و به دنبال استفاده از تک موقعیت‌ها باشند. نیمه اول با خطرسازی‌های کم و البته بسیار درگیرانه بدون گل به پایان رسید تا دو تیم برنامه‌های بعدی خود را در نیمه دوم جستجو کنند.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که اضافه شدن حمید محمدرفیعی به خط حمله نشان از میل مس نوین به کسب هر سه امتیاز بازی داشت. اولین خطر جدی بازی را اما تیم استقلال روی یک ضربه ایستگاهی خلق کرد که تیر دروازه ناجی مس نوین شد و بازی بدون گل ادامه یافت.

اما تعویض‌های بعدی مس نوین برای کسب برتری با ورود مهره‌های تهاجمی همراه بود که مهدی حرجندی وارد زمین شد تا حملات مس نوین با سرعت بیشتری انجام شوند. با نزدیک شدن به دقایق پایانی، تیم استقلال با وقت کشی‌های مکرر دروازه‌بان خود نشان داد از تساوی در کرمان راضی است اما این مس نوین بود که به این نتیجه هیچ علاقه‌ای نداشت. سرانجام در دقیقه 75 روی پرتاب اوت بلند امین کاظمیان، این علی خلیلی مدافع جلو کشیده مس نوین بود که با ضربه سر دیدنی دروازه صدرنشین را باز کرد و مس نوین را به یک قدمی سه امتیاز با ارزش فرستاد.

بعد از این گل سریعا مهدی بیت الهی جنگنده برای مس نوین وارد زمین شد و تیم استقلال نیز با نفرات بیشتر برای فرار از شکست در زمین این تیم حاضر شد. تنش‌های کوچکی که نیز از ابتدای بازی وجود داشت در دقایق پایانی اوج گرفت که با دخالت داور بازی حاشیه‌ها فروکش کرد. دفاع جانانه مس نوین برای حفظ این برتری ارزشمند مانع محکمی بود برای تهدید دروازه؛ و سوت پایان بازی، خنده و شادی از ته دل را به مس نوین هدیه داد.

تیم میهمان حتی بعد از سوت پایان نیز در صدد جنجال بود اما در نهایت آنچه که اهمیت داشت، سه امتیاز برای انتقام بود؛ انتقام نه برای شکسته شدن شیشه اتوبوس و دیگر رفتارهای زشت، بلکه بابت برد با استفاده از هرگونه ابزار نامتعارف! در هر صورت این سه امتیاز شیرین نصیب مس نوین شد و حالا این تیم با 23 امتیاز و با خیالی آسوده از رفع خطر تیم‌های پایین جدول، به دنبال کسب جایگاه خوب و حتی جذاب در 8 هفته باقی مانده است.

مس نوین هفته آینده میهمان فولاد نوین اهواز خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74740