باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 21:09:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی مس کرمان: داور با عدم اعلام پنالتی به سود مس ظلم بزرگی را انجام داد

یکشنبه 20 بهمن ماه 1398 ساعت 08:59

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تصمیم داور در عدم اعلام پنالتی به سود مس را در یک صحنه واضح و آشکارر، ظلمی بزرگ به این تیم دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجتبی حسینی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مس برابر ملوان گفت: فکر می کنم هر دو تیم نیاز به سه امتیاز داشتند و تفکر هر دو مربی اینطور بود. حداقل ما که اینطور بودیم. با برنامه خوبی وارد زمین شدیم و موقعیت خلق کردیم اما متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم. تیم ملوان در نیمه دوم جلوتر آمد و توانست موقعیت خلق کند اما در مجموع حق تیم ما بود که پیروز بازی باشد.

وی در خصوص داوری گفت: صحنه عجیبی در محوطه جریمه ملوان رخ داد که بازیکن این تیم از پشت روی بازیکن ما خطا کرد. امیدوارم این صحنه پنالتی نبوده باشد اما اگر پنالتی باشد ظلم بزرگی در حق تیم ما شده است. چیزی که من دیدم پنالتی بود.

سرمربی مس درباره شانس تیمش برای صعود گفت: همه تیم ها در لیگ یک دوست دارند صعود کنند. مس رفسنجان خودش را جدا کرده اما 8 تیم شانس صعود دارند. مس کرمان همیشه با توجه به شرایط به دنبال صعود بوده است.

حسینی درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی هم اظهار داشت: من نمی توانم در این خصوص نظر بدهم. فقط آرزوی موفقیت دارم و انتخابی بوده که فدراسیون انجام داده و مطمئنا تحقیقات خودشان را انجام داده اند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74734