باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 14:16:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

یک پیروزی و یک تساوی برای تکواندوکاران مس در ادامه مسابقات لیگ برتر(جدول)

سه‌شنبه 15 بهمن ماه 1398 ساعت 08:39

تیم تکواندو مس کرمان در ادامه رقابت های لیگ برتر کشور با کسب یک پیروزی و یک تساوی، در رتبه پنجم جدول این رقابت ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تکواندوکاران مس در بازی های دهم و یازدهم این فصل خود در سالن اختصاصی فدراسیون تکواندو در تهران به ترتیب به مصاف تیم های پالایش نفت آبادان و کانون مهاجر رفت.

هوگوپوشان مس در بازی دهم خود به مصاف تیم پالایش نفت رفتند که رقابت دو تیم در نهایت به تساوی چهار بر چهار رسید.

برای تیم تکواندو مس در این رقابت حسین قربان زاده، امید حسینی، صادق دهقانی و نریمان مریدانی در اوزان مختلف به پیروزی رسیدند.

در بازی بعد تکواندوکاران مس موفق شدند با نتیجه قاطع 6بر2 از سد تیم کانون مهاجر عبور کنند تا امتیاز کامل این مسابقه را به حساب خود بریزند.

در این دیدار نیز صادق دهقانی، امید حسینی، احمد خسروفر، محمدرضا خانی، حسین قربان زاده و صالح حسین زاده برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند تا تیم تکواندو مس برنده این رقابت باشد.

با انجام این دو مسابقه، هوگوپوشان تیم مس کرمان با انجام یازده مسابقه و کسب چهار پیروزی، سه تساوی و چهار باخت و مجموع 15 امتیاز در رده پنجم رقابت های لیگ برتر تکواندو کشور تا پایان این هفته قرار گرفتند.

تکواندو کاران مس پنج مسابقه دیگر تا پایان بازی های این فصل را پیش روی خود می بینند که در هفته های آتی آن ها را برگزار خواهند کرد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74716