باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 22:20:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شکست بسکتبالیست ها و دختران فوتسال مس در خانه(عکس)

شنبه 12 بهمن ماه 1398 ساعت 09:23

تیم های بسکتبال و فوتسال دختران مس در ادامه رقابت های لیگ برتر خود، برابر حریفان بالای جدولی خود شکست خوردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم مس در سالن شهید نصراللهی کرمان میزبان تیم صدرجدولی شهرداری گرگان بود که با نتیجه 85 بر 61 مغلوب این تیم شد.

بسکتبالیست های مس که بازی های سختی برابر تیم های صدر جدول در این هفته ها برگزار می کنند، با این شکست با 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند و بازی بعد خود را روز دوشنبه در بندرعباس برابر تیم شهرداری برگزار خواهند کرد.

استقبال شایسته خانواده بسکتبال مس از آقای شاهین طبع سرمربی سابق تیم ملی که هدایت تیم گرگان را برعهده داشت از نکات قابل توجه این بازی بود.

همچنین برنامه بازی های معوقه تیم بسکتبال مس اعلام شد که بر این اساس بلندقامتان مس روز پنجشنبه 24 بهمن در کرمان برابر اکسون بازی خواهند کرد و روز یکشنبه 11 اسفند نیز دیگر بازی معوقه خود را برابر شمیدر در کرمان انجام می دهند.

تیم فوتسال دختران مس کرمان نیز در بازی بیست و دوم این فصل خود در کرمان میزبان تیم حفاری اهواز بود که این بازی را با پنج گل به حریف خود واگذار کرد.

دختران فوتسال مس با این شکست با 29 امتیاز در همان رده هفتم جدول باقی ماندند و در آخرین بازی فصل خود روز جمعه آینده در شهر کرمان در ال مسینو فوتسال دختران، میزبان تیم مس رفسنجان خواهند بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74700