باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 21:53:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

علی اصغر مومنی داور بازی مس و داماش

پنج‌شنبه 10 بهمن ماه 1398 ساعت 18:36

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های این هفته رقابت های لیگ یک اعلام شد که بر این اساس علی اصغر مومنی کار قضاوت بازی تیم های مس کرمان و داماش گیلان را برعهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مومنی که در این فصل از بازی های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور قضاوت هایی را داشته است، سابقه داوری در این فصل برای مس کرمان را هم در پرونده دارد و این دومین داوری او برای مس کرمان می باشد.

مومنی پیش از این بازی تیم مس در ارومیه برابر نود را قضاوت کرد که البته تحت تاثیر فضای ورزشگاه تصمیمات بسیار سختگیرانه ای برای مس کرمان اتخاذ کرد که از جمله آن ها اعلام یک پنالتی بحث برانگیر بر علیه مس و همچنین عدم اخراج مسلم دروازه بان نود بود.

مسلما آقای مومنی در این بازی با ارائه یک قضاوت عادلانه یهترین زمینه ممکن را برای ارائه یک بازی خوب و زیبا برای دو تیم فراهم خواهد کرد.

آخرین قضاوت مومنی در لیگ برتر به بازی های هفته اخیر این رقابت ها برمی گردد که این داور بازی تیم های شاهین بوشهر و شهرحودرو را در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر سوت زد.

کمک های آقای مومنی در این بازی اسماعیل احمدی و حمیدرضا آذرنیاد خواهند بود و  ابوالفضل گرجی داور چهارم بازی خواهد بود.  ناظر داوری این بازی نیز ایرج نظری خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74696