باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:35:28
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

فاصله دست یافتنی سه امتیاز تا رتبه صعود(عکس)

سه‌شنبه 8 بهمن ماه 1398 ساعت 13:45

بازی های لیگ دسته اول کشور به هفته هایی رسیده است که کمرکش خود و سرنوشت بسیاری از تیم ها را در این هفته ها رقم خواهد زد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ فاصله و شکاف بین تیم های بالای جدول و مدعی صعود با تیم های میانی جدول رفته رفته در این هفته ها مشخص می شود و تیم های بالای جدول در حال جدا کردن خود از سایرین هستند.

از همین روست که تیم های میانی جدول برای جا نماندن از غافله تیم های مدعی صعود، این هفته ها را بهترین فرصت برای رساندن خود به بالای جدول می بینند.

شکست تیم های صدرنشین لیگ یک چه در هفته قبل و چه در این هفته از بازی ها، نشان از این دارد که بازی های لیگ یک اصلا روند مشخصی ندارد و تیمی که در این هفته ها در کسب نتیجه روند با ثباتی داشته باشد، خیلی زودتر از آنچه که تصورش را داشته باشد به بالای جدول پل خواهد زد.

مس کرمان که از چهار مسابقه دور برگشت خود هفت امتیاز اندوخته کرده است، یکی از تیم های خوب نیم فصل دوم تا این هفته بوده است و این روند خوب امتیاز گیری سبب شده است که مس کرمان حالا در فاصله سه امتیازی رده دوم جدول که رتبه صعود می باشد، برسد.

هرچند فاصله تنها هفت امتیازی مس کرمان با صدر جدول نیز در سیزده بازی پیش رو کاملا قابل جبران است، اما مس کرمان با ادامه همین روند امتیاز گیری و ثبت سه امتیاز در بازی خانگی هفته بعد خود برابر داماش می تواند برای اولین بار در این فصل حتی خود را به جمع تیم های صعود کننده هم برساند.

مس برای انجام این مهم و کشاندن خود به جمع دو تیم بالای جدول هیچ راه دیگری جز کسب امتیازهای متوالی ندارد و همانند هفته ای گذشته این تیم باید تا دقیقه 90 و بیشتر سختکوش باشد، بجنگد و البته باهوش باشد تا اسیر اتفاقات لیگ یک و بازی های بی حساب و کتاب آن نباشد که از هیچ منطق خاصی پیروی نمی کند.

هر 13 بازی پیش رو به خصوص در هفته های سرنوشت ساز آتی یک فینال بزرگ برای مس محسوب می شود که لاله های نارنجی کرمان برای فتح آن و کسب امتیازهایش باید نهایت آمادگی خود حتی بیشتر از آنچه که در همه هفته های اخیر نشان داده است، در توان داشته باشد. کاری که بازیکنان مس در تمرینات با نهایت وجود باید به آن تن دهند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74692