باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 20:58:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

باخت مس نوین در قزوین و جوانان در خوزستان

سه‌شنبه 8 بهمن ماه 1398 ساعت 13:38

تیم های فوتبال مس نوین و جوانان در ادامه رقابت های لیگ خود، در شهرهای قزوین و خوزستان برابر تیم های کاسپین و فولاد شکست خوردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس نوین که برای کسب سه امتیاز به قزوین سفر کرده بود تا حرکت جدیدی را به سمت بالای جدول آغاز کند، در نهایت با شکستی غیرمنتظره به کرمان بازگشت.

دو بازی باقی مانده از هفته شانزدهم لیگ دو روز گذشته برگزار شد که در یکی از بازی‌ها مس نوین در قزوین مقابل کاسپین قرار گرفت. با توجه به شرایط جدول، تیم کاسپین نیاز مبرمی به سه امتیاز خانگی برای فرار از منطقه سقوط داشت اما مس نوین هم می‌دانست که راه صعود به بالای جدول از قزوین می‌گذرد و به همین دلیل بازی دو تیم حساسیت‌ بالایی داشت.

مس نوین در این بازی با ترکیب حسن رفیعی، علی خلیلی، ناصر دوست محمدی، رضا محمدی، امیرحسین امیرطاهری، حسین تهامی، سعید شمس الدینی، امین کاظمیان، طاهر شریفی، حجت ده شیخ و حامد مرادکریمی وارد زمین شد. در حالی که چهار بازیکن اصلی مس نوین به دلیل مصدومیت همراه با این تیم به قزوین سفر نکرده بودند.

بارش شدید برف در روزهای گذشته در قزوین، دمای هوا را در این شهر پایین آورده بود اما مسئولان ورزشگاه سردار آزادگان با کاورکشی روی چمن سعی کردند از افت کیفیت آن جلوگیری کنند. مس نوین روز قبل از بازی با مساعدت هیات فوتبال قزوین و باشگاه کاسپین یک جلسه تمرینی سبک را در این ورزشگاه انجام داد و در همین تمرین نیز مشخص شد چمن با وجود کاورکشی کاملا لغزنده و گلی است و در شکل بازی دو تیم هم قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

با شروع بازی، بازیکنان مس نوین برای حرکت روی این چمن دچار مشکل بودند که البته این مشکل برای تیم کاسپین هم وجود داشت اما آشنایی تیم میزبان با شرایط چمن به هر حال دشواری کار آن‌ها را کمتر می‌کرد. در دقایق ابتدایی مس نوین در دو صحنه فرصت‌های نصف و نیمه‌ای را روی دروازه کاسپین خلق کرد اما در ادامه این میزبان بود که عطش بیشتری برای گلزنی نشان داد. با این حال در دقایق پایانی نیمه اول بود که ضربه سر امین کاظمیان در راه ورود به دروازه از روی خط برگشت داده شد و در حالی که بازیکنان مس نوین معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور کرده است و حتی کمک داور نیز این موضوع را اعلام کرد اما داور بازی تشخیص دیگر و عجیبی داشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

مس نوین در نیمه اول نمایش همیشگی خود را نداشت و این انتظار وجود داشت که این تیم در نیمه دوم در زمین منظم‌تر کار کند اما نه لغزندگی چمن به این تیم اجازه بازیسازی و خطرسازی می‌داد و نه بازیکنان این تیم روی فرم ایده آل خود قرار داشتند. تیم کاسپین در نیمه دوم فرصت‌های خطرناکی را ایجاد کرد و حتی تیرک دروازه مس نوین هم مورد هدف قرار گرفت تا اینکه در دقیقه 75 روی غفلت مدافعان مس نوین در یارگیری و دفع توپ، به ساده ترین شکل ممکن دروازه باز شد.

سهل انگاری بازیکنان مس نوین در اعطای فرصت راحت گلزنی به حریف نابخشودنی بود و این تیم در دقایق پایانی تلاش بیهوده‌ای برای فرار از شکست غیرمنتظره در قزوین داشت و در پایان با همین یک گل از حریفش شکست خورد تا مجددا فاصله‌اش با تیم‌های بالاتر افزایش و با تیم‌های پایین‌تر کاهش پیدا کند. مس نوین 19 امتیازی هفته آینده باز هم به خارج از خانه و کامیاران می‌رود تا مقابل آوالان قرار بگیرد.

اعضای تیم مس نوین پیش از بازی با پیراهن کیان عباسپور بازیکن مصدوم تیم مس نوین عکس گرفتند تا به نوعی به وی برای گذر از دوران مصدومیت خود دلداری دهند.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز در بازی هجدهم این فصل خود در خوزستان میهمان تیم صدرجدولی فولاد بود که با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان قدرتمند خود شد که عباس زراعتکار تک گل مسی ها را در این بازی به ثمر رساند.

جوانان مس با این شکست 22 امتیازی باقی ماندند و در همان رده هفتم جدول جای گرفتند. این تیم بازی هفته آینده خود را روز پنجشنبه 17 بهمن ماه در کرمان برابر مقاومت تهران برگزار خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74690