باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 17:58:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آغاز تلاش نونهالان و نوجوانان مس برای صعود به دور نهایی لیگ برتر با یک پیروزی و یک تساوی

دوشنبه 7 بهمن ماه 1398 ساعت 10:22

تیم های فوتبال نونهالان و نوجوانان مس کرمان رقابت های خود را در دور دوم لیگ برتر رده های سنی خود آغاز کردند که در بازی های روز اول نونهالان برابر حریف خود به پیروزی رسید و نوجوانان مساوی شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛تیم فوتبال نونهالان مس کرمان که در گلستان به میدان می رود، در اولین بازی به مصاف میزبان رقابت های این مرحله یعنی سپاهان گرگان رفت و با سه گل برابر این تیم به پیروزی قاطعی دست یافت.

در این بازی برای شاگردان آقای محمدی امیر فاضل امیری، ابولفضل کاربخش و امیر مهدی ارچنگی گل زدند تا نونهالان مس با نتیجه 3بر 1 فاتح این بازی باشند.

در بازی دیگر این گروه دو تیم سپاهان اصفهان و آکادمی کیا به تساوی دو بر دو رسیدند تا نونهالان مس صدرنشین گروه در روز اول مسابقات باشد.

نونهالان مس ظهر امروز دومین بازی این مرحله خود را برابر تیم آکادمی کیا برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان نیز که در قائمشهر بازی های مرحله دوم لیگ برتر رده سنی خود را برگزار می کند، در روز اول این رقابت ها به مصاف سپاهان گیلان رفت که بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رسید که در این بازی امیر علی مددی برای نوجوانان مس گلزنی کرد.

از آنجا که تفاضل گل در این رقابت ها احتساب نمی شود، دو تیم بعد از تساوی برابر یکدیگر ضربات پنالتی زدند که در این ضربات مس با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.

در دیگر دیدار این گروه نساجی مازندران با یک گل سپاهان اصفهان را شکست داد تا در پایان بازی های روز اول مس در رده دوم گروه خود قرار بگیرد.

در بازی های امروز تیم نوجوانان مس ظهر امروز به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

از این مرحله رقابت ها دو تیم اول به دور نهایی رقابت های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور راه پیدا خواهند کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74684