باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 00:28:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی مس کرمان: خواهش می کنیم نظارت برروی لیگ یک را افزایش دهند

دوشنبه 7 بهمن ماه 1398 ساعت 00:56

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با انتقاد از اتفاقات رخ داده در رقابت های لیگ یک فوتبال کشور، تقاضای افزایش نظارت بر این رقابت ها را داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجتبی حسینی در پایان بازی تیم مس برابر سرخپوشان در رقابت های لیگ یک گفت: شناخت خوبی از سرخپوشان داشتیم و من مطمئنم این تیم یکی از بهترین تیم های لیگ است که فوتبال خوبی بازی می کند. می دانستیم که باید فضا را از این تیم بگیریم و پرس کنیم و جلوی کارهای ترکیبی را بگیریم و در ضد حمله گل بزنیم. از همین راه هم به گل رسیدیم اما این صحنه ای بود که داور پنالتی گرفت؟ هر توپی به محوطه 18 قدم می آید که نباید داور تحت تاثیر نیمکت حریف قرار بگیرد و سوت بزند. امیدوارم آن صحنه پنالتی بوده باشد اما اگر توپ به سینه بازیکن ما خورده، داور اشتباه غیرقابل بخششی انجام داده است.

وی درباره اخراج رشیدفرخی هم گفت: او یک کارت لحظه گرم کردن گرفته و یک کارت دیگر هم بعد از گل دریافت کرد و نمی دانم چرا این تصمیم گرفته شد. من خواهش می کنم از ریاست کمیته داوران که برای بازی های پر فشار از داوران با تجربه تری استفاده شود و واقعا بازی ها حساس هستند. نمی خواهم عملکرد داور بازی سرخپوشان را زیر سوال ببرم و اجحاف کنم و خودم جلوی نیمکت تیممان را گرفتم تا اعتراض نکنند. اما بازی آلومینیوم اراک گل سالم ما را مردود کردند و امروز هم گل زدیم و بعد از آن اولین توپ در محوطه جریمه ما پنالتی گرفته شد.

حسینی درباره شانس صعود مس به لیگ برتر گفت: در حال حاضر 7 یا 8 تیم شانس صعود دارند و به جز مس رفسنجان که خودش را جدا کرده، برای رتبه دوم رقابت سختی وجود دارد. همه تلاش می کنند اما از فدراسیون خواهش می کنم جلوی عوامل غیرفوتبالی را بگیرند. ما رفتیم ارومیه و عجیب ترین اتفاقات زندگی ام را دیدم. الان در داوری ها این اتفاقات رخ می دهد. این چه لیگی است؟!

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74683