باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 13:21:28
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی بسکتبال مس: تمام تلاش ما حفظ تیم در لیگ برتر است

چهارشنبه 2 بهمن ماه 1398 ساعت 08:50

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: امسال فقط بحث صعود به مرحله حذفی مطرح نیست و ماندن در لیگ برتر هم اهمیت دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ محمد کسایی پور درباره دیر جذب کردن بازیکن خارجی و شانس کم برای صعود به مرحله حذفی توضیح داد: بحث لیگ امسال فقط صعود به مرحله حذفی نیست. بقا در لیگ هم مهم است و ما با اقداماتی همانند جذب بازیکن خارجی سعی کردیم شرایط خود را بهتر کنیم.

وی افزود: تیم دونده و خوبی داریم. نیاز به برد‌های بیشتری در هفته‌های آینده داریم و به نظرم هیچ تیمی، امید خود را در این مقطع لیگ، از دست نمی‌دهد. ما هم هر بازی برای بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

کسایی پور درباره بونگا بازیکن خارجی تیم گفت: بازیکن خارجی، کمک زیادی به تیم می‌کند و هنوز نیاز به زمان برای جا افتادن در تیم دارد. ما در پست گارد رأس کمی خلا در تیم داشتیم و حالا بونگا شرایط بهتری از نظر بازی‌سازی ایجاد می‌کند.

سرمربی مس کرمان درباره وضع سالن این تیم تاکید کرد: سالن بهتری در کرمان وجود دارد؛ اما نیاز به حل مشکلاتی مثل تعویض کفپوش و تابلوی نتایج دارد. سالن تلاش کرمان یکی از این سالن‌هاست که ظرفیت تماشاگر بیشتری هم دارد، ا‌ن‌شاءالله برای سال آینده از نظر سالن شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی افزود: همه تلاش ما این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. باشگاه مس کرمان ساختار خوبی با تیمداری در رشته‌های مختلف دارد و در سال‌های گذشته هم در لیگ دسته یک بسکتبال فعالیت می‌کردند. حضور تیم در لیگ برتر در ادامه فعالیت‌های فصول گذشته در بسکتبال بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74670