باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 11:57:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حسینی:کسب پیروزی در بازی های دربی همیشه سخت و دشوار است

دوشنبه 30 دی ماه 1398 ساعت 09:50

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان کسب پیروزی در بازی های دربی را همیشه سخت و دشوار دانست و شرایط بازی مس برابر آرمان گهر را نیز بر همین روال تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجتبی حسینی در ابتدای صحبت های خود ضمن تسلیت به خانواده آقای قلاجوری از خبرنگاران ورزشی کرمان، در رابطه با بازی تیم خود برابر آرمان گهر گفت: تیم حریف با بازی پرفشار و پرس سنگین شرایط تیم ما را دشوار کرده بود اما تیم ما برای پیروزی در این بازی تا آخرین لحظه ناامید نشد و دست از تلاش نکشید و از همین بابت از بازیکنان تیم خود تشکر می کنم و این سه امتیاز را به هوادارانمان که تا دقیقه آخر بازی تیم را تشویق کردند تقدیم می کنیم.

حسینی در این رابطه افزود: در نیمه دوم مجبور به تعویض های ریسکی و تهاجمی شدیم تا بتوانیم راه دروازه حریف را پیدا کنیم و بازی باز ما سبب شد که حریف برروی ضد حمله موقعیت گل به دست بیاورد اما در نهایت به آنچه که ما از این بازی می خواستیم دست پیدا کردیم.

سرمربی مس با بیان اینکه تلاش بازیکنان و کادر مس در تمرینات و مسابقات، ارائه بازی های با کیفیت است گفت: در اواخر نیم فصل اول شاهد بودید که تیم مس یکی از بهترین بازی های لیگ یک را به نمایش می گذاشت و این تیم همچنان توانایی این را دارد که بازی هایی با کیفیتی را ارائه کند و این قول را از بابت تیم می دهم که در هفته های آتی بازی های به مراتب بهتر از امروز از تیم مس خواهید دید.

حسینی در رابطه با خریدهای جدید تیم مس نیز گفت: بازیکنان بسیار خوبی به تیم ما اضافه شده اند که قطعا می توانند در نیم فصل دوم به تیم ما کمک کنند. آن ها قطعا در طول روزهای آینده هماهنگی بیشتری با تیم برای قرار گرفتن در ترکیب پیدا خواهند کرد و با توجه به اینکه ما بر اساس نیازهای خود دست به خرید بازیکنان جدید زده ایم، از آن ها استفاده خواهیم کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74664