باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 01:35:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تکواندوکاران مس برای رقابت های دور برگشت لیگ برتر به تهران رسیدند

یکشنبه 29 دی ماه 1398 ساعت 10:36

تیم تکواندو مس کرمان برای آغاز دور برگشت رقابت های خود در لیگ برتر این فصل تکواندو کشور، به تهران رسید تا روز دوشنبه 30 دی ماه به مصاف رقیبان خود برود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تکواندوکاران مس که در پایان دور رفت رقابت ها خود از 8 بازی خود با کسب 4 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست و کسب 14 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند، رقابت های سخت و نفس گیر خود را در دور برگشت آغاز خواهند کرد.

تکواندوکاران مس در اولین هفته از دور برگشت با قرعه استراحت روبرو هستند اما در رقابت های هفته دوم از دور برگشت، از ساعت 11 صبح روز دوشنبه برروی شیاپچانگ شماره دو سالن اختصاصی فدراسیون تکواندو به مصاف تیم پاس قوامین می روند.

این بازی از آن حیث بسیار با اهمیت است که تیم مس در رده چهارم جدول به مصاف پاسی می رود که با 17 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

و در نهایت در بازی های هفته سوم دور برگشت این رقابت ها، تکواندوکاران مس از ساعت 14 روز دوشنبه در شیاپچانگ شماره یک به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی می روند که با 12 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

مبارزات هفته اول تا سوم از دور برگشت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» یادواره شهید عبدالکریم کجبافی با حضور تیم های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان، فردا (دوشنبه - 30 دی ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74659