باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 23:32:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

افزایش سهمیه صعود لیگ یک به لیگ برتر حقیقتی قابل بررسی است

شنبه 28 دی ماه 1398 ساعت 11:07

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: افزایش سهمیه صعود از رقابت های لیگ یک به لیگ برتر حقیقتی است که باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سهیل مهدی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال یک شبکه ورزش در مورد افزایش سهمیه صعود تیم‌های لیگ یکی به لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر در این مورد دستورالعمل جدیدی نداریم و کارگروهی در این مورد تشکیل نشده است. اما واقعیت این است ما نیاز به یکسری ابزارها داریم زیرا مسابقات لیگ یک بسیار زیبا و پرهیجان است. البته باید زیرساخت‌ها و امکانات مناسب برای باشگاه لیگ یک فراهم شود. از جمله بحث ورزشگاه‌ها، بحث مالکیت باشگاه‌ها، مالکیت سهامداران باشگاه‌ها، مسائلی که در لیگ برتر پیگیری و نهایی می‌شود و می‌خواهیم در لیگ دسته اول نیز مجوز ملی باشگاهی در گرید دو را هم راه‌اندازی کنیم و کارگاه آموزشی هم در این رابطه در چند روز آینده ایجاد خواهیم کرد.

وی افزود: امیدوارم باشگاه‌ها در این کارگاه‌ها شرکت و به سمت استانداردسازی خودشان بروند و با این روند حرفه‌ای سازی باشگاه‌های لیگ یک بتوانند فاصله‌شان را با لیگ برتر کم کنند. در چنین فضایی می‌تواند سهمیه صعود و سقوط تیم‌ها به لیگ برتر افزایش پیدا کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74655