باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 20:40:24
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آرمان سه امتیازی مس برابر آرمان گهر

شنبه 28 دی ماه 1398 ساعت 10:44

تیم فوتبال مس کرمان در حالی عصر فردا از ساعت 14 در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم آرمان گهر سیرجان است که سه امتیاز این بازی هدف اصلی کرمانی ها می باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم آرمان گهر سیرجان که اولین فصل حضور خود را در رقابت های لیگ دسته اول این فصل تجربه می کند، با هدایت قاسم شهبا، با وجود تجربه کم خود در این رقابت ها، یکی از تیم های بسیار باشخصیت مسابقات بوده است که برابر تیم های بالای جدول همواره تمام تلاش خود را به کار بسته است.

جدا از انگیزه های قاسم شهبا سرمربی این تیم که برابر تیم های هم استانی خود همیشه تیم های تحت هدایت خود را با بالاترین انگیزه به میدان فرستاده است، در بازی رفت دو تیم در سیرجان هم که مس تنها بر اساس اشتباهات داوری به پیروزی نرسید، اما تیم سیرجانی با تمام توان پابه پای مس بازی کرد.

آرمان گهر که همینک با 21 امتیاز از 19 بازی در رده یازدهم جدول می باشد، از بازی های قبلی خود 4 برد، 9 مساوی و 6 شکست را ثبت کرده است و 21 گل زده و 27 گل خورده در کارنامه این تیم دیده می شود.

سه بازیکن موثر تیم آرمان گهر در بازی های قبل چهره هایی مثل امین اسدی با 7 گل زده و 2 پاس گل، عباس پورخسروانی با 5 گل زده و 4 پاس گل و امیر محمود آبادی با 3 گل زده و 4 پاس گل می باشند.

از دیگر چهره های شاخص این تیم می توان به روزبه سینکی، مختار جمعه زاده، اسماعیل کیانی، ایمان رازانی، آرمان اکوان، محسن ایران نژاد اشاره کرد که تیم محکمی را برای سیرجانی های این فصل تشکیل داده اند.

تعداد زیاد تساوی های تیم آرمان گهر یک نکته را روشن می کند و آن اینکه این تیم با هدف کسب حداقل امتیاز به کرمان خواهد آمد از همین رو مسی های شهر کرمان ضمن هوشمندی فراوان برای به ثمر نشاندن موقعیت های گل، به همراه هوادارانشان صبوری و حوصله لازم را برای کسب سه امتیاز مهم این بازی به خرج خواهند داد.

آرمان گهر تا پیش از سفر به کرمان و میهمانی برابر مس، در این فصل از رقابت ها 9 بازی بیرون از خانه انجام داده بود که حاصل آن 4 مساوی و 5 شکست برای این تیم بوده است که در این بازی ها 3 گل زده و 12 گل خورده برای این تیم برجای مانده است.

آرمان گهر در 5 بازی قبل خود در رقابت های لیگ یک این فصل، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست را برای خود ثبت کرده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74654