باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 09:35:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

علی صفایی و سومین قضاوت برای مس در این فصل

چهارشنبه 25 دی ماه 1398 ساعت 14:44

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های این هفته لیگ یک اعلام شد که بر این اساس علی صفایی کار قضاوت بازی تیم های مس کرمان و آرمان گهر سیرجان را برعهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این سومین قضاوت آقای صفایی برای تیم مس کرمان است و او پیش از این بازی تیم مس در جام حذفی در اصفهان برابر ذوب آهن و بازی مس در چارچوب رقابت های لیگ یک برابر استقلال خوزستان را قضاوت کرده بود.

صفایی فصل قبل تیز یکی از بازی های مس را سوت زد که بازی این تیم برابر اروند خرمشهر بود که با پیروزی مس کرمان به پایان رسید.

علی صفایی داوری از استان قم و متولد اول شهریور ماه سال 1361 و 34 ساله است، داوری که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1378 با دریافت مدرک درجه سه داوری فوتبال آغاز کرد و در سال 1386 درجه ملی خود را گرفت.

او که در این فصل یکی از داوران خوب رقابت های لیگ برتر محسوب می شده است که امتیاز بالایی را به دلیل ضریب کم اشتباهاتش به خود اختصاص داده است، در آخرین بازی لیگ برتری خود کار قضاوت بازی تیم های پرسپولیس و پارس جم در جم را برعهده داشت.

کمک های صفایی در این بازی که روز یکشنبه 29 دی ماه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد آقایان رحیم حاجیلو و مصطفی بابایی خواهد بود و احمد مرشدی داور چهارم بازی می باشد. ناظر داوری نیز حسین خانبان است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74649