باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:13:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه های بازی رایکا و مس/توپ مس در گل و لای بابل نچرخید

سه‌شنبه 24 دی ماه 1398 ساعت 11:41

تیم فوتبال مس کرمان در حالی بعد از 9 هفته در رقابت های لیگ دسته اول این فصل کشور متحمل شکست شد که شرایط زمین ورزشگاه بابل اجازه ارائه بازی های تیم مس را به هیچ عنوان نمی داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بارندگی روزهای اخیر شهر بابل با وجود کشیدن کاور برروی زمین، شرایط بسیار بدی برای زمین محل برگزاری بازی ساخته بود به نحوی که راه رفتن را بر روی آن نیز دشوار می کرد. در چنین شرایطی تیم مس کرمان که برای ارائه بازی های همیشگی خود نیاز به حداقلی از چمن نیاز داشت در این بازی زمین گیر شد و توپ خود را نتوانست در گل و لای زمین هفت تیر بابل بچرخاند.

وضعیت بد این ورزشگاه فقط منوط به چمن ورزشگاه نبود و رختکن تیم مس نیز فاقد سیستم گرمایشی بود تا بازیکنان و عوامل مس را دچار مشکل کند، سیستم آب گرم رختکن نیز قطع بود و مدت زمان زیادی صرف درست شدن آن گردید.

تیم فوتبال مس کرمان سال هاست که در بازی های خود در شهرهای انزلی، بابل و قائمشهر دچار مشکل می شود و وضعیت جوی و کیفیت زمین های این ورزشگاه ها همانند بازی دیروز سبب می شود که مس کرمان در این بازی ها نتواند نتیجه لازم را برای خود کسب کند.

پیش از شروع بازی بازیکنان مس کرمان ضمن اینکه همچنان یاد و خاطره سردار سلیمانی را پاس داشتند، به یاد جانباختگان اخیر کرمان و کشور با بازوبند و پارچه های مشکی به زمین رفتند.

علاوه بر اینکه داوود نظرمحمدی سرمربی تیم رایکا از حاشیه سازی در کنار زمین هیچ دریغی نداشت، تماشاگران رایکا نیز اصلا ادبیات خوبی برای تیم مس و داور بازی نداشتند.

پس از گل تیم رایکا تنها موضوعی که از بازی تیم میزبان به چشم می آمد، تمارض و وقت کشی های پیاپی بازیکنان این تیم بود که بیش از ده دقیقه بود و داور تنها 7 دقیقه وقت اضافه برای آن اعلام کرد.

در حالی که در جلسه شب قبل از بازی رسما اعلام شد که این مسابقه پخش مستقیم خواهد داشت، اما لحظاتی پیش از شروع بازی این موضوع از سوی صداوسیمای مازندران منتفی شد.

در پایان این بازی سالن کنفرانسی برای نشست مطبوعاتی پایان بازی وجود نداشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74643