باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 14:03:30
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تمجید رسانه ملی از باشگاه های مس برای بزرگداشت مقام سردار شهید سلیمانی

شنبه 21 دی ماه 1398 ساعت 11:24

برنامه های مختلف رسانه ملی و رسانه های سراسری کشور از اقدامات باشگاه های صنعت مس جهت بزرگداشت مقام شامخ شهید سلیمانی در جریان برگزاری بازی های این هفته خود تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این برنامه ها از جمله برنامه تلویزیونی لیگ یک که از شبکه ورزش به طور اختصاصی مسابقات دسته اول را تحت پوشش قرار می دهد، در چند نوبت با پخش تصاویر بازی های این هفته تیم های مس کرمان و مس رفسنجان برابر رقیبانشان، از اقدامات دو باشگاه برای بزرگداشت ویژه مقام شهید سلیمانی با نیکی یاد کرد.

در جریان بازی تیم های مس کرمان و قشقایی شیراز، اقدامات مختلفی از جمله پخش نوای عزاداری از ورزشگاه، انتشار تصاویر شهید برروی پیراهن بازیکنان، نثار گل به تمثال مبارک ایشان و چاپ بنر و عکس بزرگ شهید صورت گرفت و حتی پیش از بازی از سوی باشگاه مس کرمان، پیراهن های منقوش به تصویر سردار شهید به تیم فشفایی اهدا گردید که گزارش های کامل آن منتشر گردید.

بازی مس و قشقایی در لیگ یک فرصتی شد تا تیم فوتبال مس کرمان نیز در راستای تمامی ورزشکاران و اعضای خانواده خود، ارادت قلبی خود را نیز به شهید سلیمانی ادا کند که این موضوع با استقبال رسانه های کشوری روبرو شد.

در روزهای اخیر تمامی ورزشکاران و مدیران باشگاه مس چه در مسابقات برون مرزی و چه در رقابت های داخلی تلاش خود را برای ادای احترام به شهید سرافراز سپهبد سلیمانی نشان دادند و ورزشکاران و عوامل این باشگاه نیز با نیت های خالص خود، حضوری گسترده در مراسمات این شهید همام داشتند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74636