باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:28:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه های بازی مس و قشقایی/پیروزی سربازان نارنجی تقدیم به روح بزرگ حاج قاسم سلیمانی(عکس)

پنج‌شنبه 19 دی ماه 1398 ساعت 11:55

تیم فوتبال مس کرمان در حالی اولین بازی دور برگشت خود را با پیروزی برابر قشقایی شیراز پشت سر گذاشت، که این بازی کاملا در حال و هوای شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بازیکنان مس کرمان در این بازی با پیراهن های منقوش به تمثال مبارک شهید سلیمانی به زمین رفتند و با پیراهن های ویژه این شهید عالیقدر بازی کردند و. پیش از شروع بازی نیز در مراسمی که ترتیب داده شده بود، یاد و خاطره این شهید همام را گرامی داشتند.

بازیکنان مس در پایان بازی نیز این پیروزی خود را تقدیم به روح بزرگ این سردار رشید اسلام کردند.

بازی تیم های مس کرمان قشقایی شیراز با وجود میزبانی شهر کرمان به دلیل تصمیم شورای تامین استان در شهر کرمان برگزار نشد و به ورزشگاه امام علی(ع) شهر سیرجان منتقل شد.

هیات فوتبال سیرجان برای برگزاری این بازی نهایت تلاش و همکاری خود را با باشگاه مس به عمل آورد که جای تشکر و قدردانی بسیار از آن ها داشت.

فرهاد سالاری در این بازی یکی از چهره ها ویژه تیم مس بود که از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفت و حسین حیدری بازوبند کاپیتانی را نیز به رسم کسوت بر دستان او بست. سالاری در این بازی یکی از بهترین بازیکنان زمین نیز بود و بازی بسیار خوبی از خود ارائه کرد.

رضا صدری بازیکن جدید تیم مس کرمان نیز که در نیم فصل دوم به تیم مس آمده است، در این بازی اولین مسابقه رسمی خود را با پیراهن این تیم انجام داد.

مربی تیم قشقایی شیراز که به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت اخراج شد، برروی سکوهای تماشاگران نیز به جنجال های خود تا دقایقی ادامه داد.

قاسم شهبا سرمربی تیم آرمان گهر سیرجان که تیم او دو هفته آینده در کرمان برابر مس بازی دارد، با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک مشاهده کرد.

به دلیل عدم برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در پایانی بازی، نشست خبری سرمربیان برگزار نشد.

با وجود سردی هوای سیرجان، اما کیفیت مطلوب چمن ورزشگاه امام علی(ع) شرایط خوبی را برای برگزاری این بازی فراهم کرده بود.

آقای اسماعیلی رئیس هیات مدیره باشگاه و شرکت ملی صنایع مس با حضور در ورزشگاه در کنار سایر مدیران باشگاه مس این بازی را از نزدیک مشاهده کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74631