باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12:23:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان1-0قشقایی شیراز/شروع مس در نیم فصل دوم با پیروزی

پنج‌شنبه 19 دی ماه 1398 ساعت 11:08

تیم فوتبال مس کرمان با تک گل مهرداد قنبری که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، فاتح سه امتیاز بازی اول نیم فصل دوم خود در رقابت های لیگ دسته یک شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، مس این بار به دلیل تصمیم شورای تامین استان، در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان میزبان تیم قشقایی شیراز بود.

مجتبی حسینی سرمربی تیم مس در این بازی تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، حسین حیدری، فرهاد سالاری، مجتبی مقتدایی، مهران امیری، امین جهان کهن، مهدی عسگری، مهرداد قنبری، شروین بزرگ و حسین شنانی به میدان رفت.

مطابق آنچه انتظار هم می رفت تیم مس این بازی را از همان ابتدا مسلط بر میهمان خود آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی برای رسیدن به گل بی تابی خود را نشان داد.

در دقیه 8 بازی اولین خطر جدی مس در محوطه جریمه حریف با صحنه مشکوک به پنالتی برای مس رقم خورد که داور اعتقادی به پنالتی برای مس نداشت. اما در دقیقه 18 بازی خطای مدافعان قشقایی برروی شنانی، منجر به اعلام پنالتی به سود مس کرمان شد تا این تیم در آستانه رسیدن به گل قرار بگیرد.

مهرداد قنبری با تسلط کامل پشت این ضربه قرار گرفت و به زیبایی این توپ را برای مس تبدیل به گل کرد تا کرمانی ها یک بر صفر از میهمان شیرازی خود پیش بی افتند.

مس بعد از این گل برای تثبیت پیروزی خود در نیمه اول به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 29 شنانی این موقعیت را داشت که گل دوم مس را هم به ثمر برساند اما این حمله خطرناک بی ثمر ماند.

در دقایق پایانی نیمه اول تیم قشقایی بازی بازتری را از خود ارائه کرد و همین سبب شد که برروی دروازه مس موقعیت هایی را نیز داشته باشد که در دقیقه 40 دفاع تیمی خوب مس با تکل حسین حیدری کامل شد و حمله همه جانبه قشقایی را ناکام گذاشت.

در نیمه دوم باز هم برتری تیم مس با شروع بازی مشخص بود و قنبری با توپ ربایی عالی خود در دقیقه 54 می توانست کار را تمام کند که دروازه بان حریف این اجازه را نداد.

در دقیقه 70 مس اولین تعویض خود را انجام داد و یاسر فیضی به جای شنانی به زمین آمد و در دقیقه 72 نیز رضت صدری بازیکن جدید تیم مس کرمان به جای عسگری به زمین آمد تا اولین بازی رسمی خود را با پیراهن مس انجام دهد و در سومین تعویض نیز رشیدفرخی در دقیقه 81 به جای بزرگ برای مس به میدان آمد.

در دقایق پایانی بازی تیم مس بیشتر به دنبال کنترل بازی و حفظ سه امتیاز شیرین خود در این بازی بود و همین سبب شد که تیم قشقایی فرصت بیشتری برای رسیدن به دروازه مس پیدا کند که جدی ترین موقعیت این تیم در دقیقه 92 با ضربه سر خطرناک بازیکنان این تیم از کنار دروازه مس به اوت رفت.

بدین ترتیب تیم مس موفق شد با یک گل خود فاتح سه امتیاز این بازی شود و دور برگشت را با پیروزی آغاز کند تا با 31 امتیاز به رده پنجم جدول بازگردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74630