باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:43:53
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دو پیروزی شیرین و مقتدرانه در پایان دور رفت برای تکواندوکاران مس(جدول)

سه‌شنبه 3 دی ماه 1398 ساعت 09:58

تیم تکواندو مس کرمان در رقابت های هفته هشتم و نهم لیگ برتر این فصل کشور دو پیروزی پیاپی و شیرین را برابر تیم های فرمانیه تهران و باشگاه یزدان کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تکواندوکاران مس در دو بازی آخر نیم فصل اول خود، در تهران و در سالن اختصاصی فدراسیون تکواندو در هفته هشتم به مصاف تیم فرمانیه رفت که با نتیجه 6بر2 این تیم را شکست داد و در بازی هفته نهم نیز به مصاف تیم باشگاه یزدان رفت که در این مسابقه نیز با نتیجه 6بر2 به برتری دست یافت.

تکواندوکاران مس در بازی برابر فرمانیه در وزن منفی 74 توسط سید امید حسینی به پیروزی رسید. در وزن منفی 63 عرفان معروف زاده برابر حریف به برتری دست یافت. در وزن مثبت 87 حسین قربان زاده برای مس پیروزی کسب کرد. در وزن منفی 54  صالح حسین زاده از مس برنده شد و در وزن منفی 87 محمدرضا خانی برای مس پیروزی را به ارمغان آورد. حریف  احمد خسروفر نیز در وزن منفی 80 برای مسابقه حاضر نشد.

اما در بازی برابر تیم باشگاه یزدان نیز در وزن منفی 80 کیلوگرم احمد خسروفر، 74 کیلوگرم امید حسینی، منفی 87 کیلوگرم محمدرضا خانی، منفی 54 کیلوگرم نریمان مردانی، مثبت 87 کیلوگرم حسین قربان زاده و در منفی 68 کیلوگرم محمد صادق دهقانی برای مس پیروزی کسب کردند تا این تیم برنده این دیدار باشد.

در پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر تکواندو این فصل کشور، تیم مس کرمان از 8 مسابقه خود با کسب 4 پیروزی، دو تساوی و دو شکست و ثبت 14 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74581